Csodalnam ha lemaradtam volna arrol hogy megiscsak sikerult becipokanalazni a 4 literes amg motort a 206os motorterbe. Szerintem az egyik legnagyobb elbaszas volt hogy a c63-ba a kompakt biturbot tenni, akarmekkora mernoki csoda az a motor onmagaban.
C63 az egy vaddiszno. Nemetorszagban van egy elado. Piros kupe fekete feher belsovel, 2013as. Azt hiszem 2015ig volt benne az m156 kodjelu 6208 kocentis szivomotor, utana a 4.0 biturbo majd a 206os sorozatban a negyhengeres hibrid. Ez a mostani a legbrutalisabb de en a regit vennem (most meg varnek par honapot ameg beigazolodnak az iparagi pletykak a motorcsererol ;))
...bár lehet csak rosszul írta a 30.000et. ;) Spass bei Seite, továbbra is van benne potenciál szerintem, én a jövő évi osztalék bejelentéséig szeretném tartani mindenképpen utána meglátjuk. 8550 óta azért már szemmel látható a nyereség.
Wáá de jó topik. Bedobnék én is egy témát: Coupe Merci M156 motorral (6208ccm v8 szívó) én most ezekre gerjedek, vagy a CL63 vagy C63 2007-2010 között.
Nezd meg a profit warningot. Az elso ket negyedev 10% koruli szamai utan egesz evre var a mercedes 7-8%os atlagot. Szoval az utolso ket negyedevre nem sokat varnak. Kinai visszaeses szerintem nagyobb mint ahogy varod. Erdemes megnezni a modellpalettat, es a platformokat. En nagyon kivancsi vagyok az mma elso autoira, ha csak kicsit is hasonlitanak a CLA tanulmanyra akkor az szerintem jol fog menni, de szinten nem fogja a profitsort jelentosen felfele forditani. 2025 nehez evnek tunik
A Stellantisnak az a baja hogy láthatóan nem tud - akar? - mit kezdeni az olaszokkal. Én húsz évig jártam fiattal de most nincs egy se amit megvennek, Alfa ebben a formában szinten halálra van ítélve. Ez jó drága lesz. Egyébkent a francia vonalak szerintem tok jó, asszonynak tőlük vettem autót, és kifejezetten kellemes csalodas
Osszegezve: ha a mercedes nem talalja meg gyorsan miert vennenek az emberek elektromos mercit barmely elektromos auto helyett akkor meg ennel sokkal lejjebb is lesz a reszveny es egeszen mas gondok lesznek. Igyekeztem nem beletenni bennfentes infokat.
Erre es pomperj irasara reflektalva fokusz Mercedes. Pörgessük vissza az idő keretét öt évvel, a Mercedes globalisan nagyjabol 3mio autot adott el, egyszamjegyu profittal. Dieter Zetsche strategiaja megfiatalitotta az atlag mercedes vasarlot 15 evvel, egy egesz sor kis meretu autot dobtak piacra, A,B,CLA,CLA SB, GLA, GLB, A sedan, es kulon kinanak hosszitott A sedan. A strategia latszolag mukodott, de a profit beragadt alacsony szinten. Zetsche ment Ola Kallenius jott, egy teljesen mas strategiaval, legyen a Mercedes luxus - nem premium, luxus - plusz gozerovel elektrifikacio “electric first” majd mereszet gondolva “electroc only”. Jott a covid ahol nem eladtuk hanem elosztottuk a keves autot amit az alkatreszhiany kozepette gyarottunk, nyilvan olyat gyartott mindenki amin sok volt a profit, igy ket hatom evig boduletes RoS szamokat lattunk mindenkinel, 16% volt talan a teteje. Aztan jottek az uj modellek amikben nyomokban sem lehetett felfedezni a markaidentitast, gyakorlatilag sorban meg is buktak. Kozben a luxusszegmens velejaroja a kisebb darabszam, de azota sem hallottunk gyarbezarasrol. A mercedesnek nem a hitel a legnagyobb gondja hanem hogy van egy harom millio autora kepes gyartasi rendszere ami ennel sokkal kevesebbet gyart most. Az elektromos luxusauto piac mint olyan nagyon kicsi, ez nem tartja el a ceget, a tomegmodelleknel pedig a kinai piacnak valo kitettseg megbosszulja magat, ugye minden harmadim mercedes ott talalt gazdara.
Tűpontos leírás. Érdekes hogy pomperj néhány hónapja még p/e alapon óriási vételnek írta a csillagot. Megfordult a világ… A Mercedesnek meg kellene talalnia hogy miert vesznek a kedves vevők mercedes ev-t, ez most egyszerűen nincs meg. Azt sem teljesen értem miért engedik el a hibrid hajtást, a 350de szerintem egy csodálatosan jól sikerült dolog.
…nem jött ki a matek de a felénél már az altalad irt 600mrd-ra gondoltal feltetelezem. Az evi 10% reszveny visszavasarlasat jelentene, ezt nehezen tudom elkepzelni
Éppen te írtad hogy az operáció ötöde ukrán-orosz, plusz ugye a magyar makro 30%. Igy az operacio fele legalabbis ingatag. Szerintem ez a ketto indokolja az alacsonyabb ertekeltseget, viszont nagy potencialt is jelent a jovore valo tekintettel.
Szia, az utolsó pontothoz: nem tudom mi a szabály, de maga az otp írta bele a közleménybe amikor kijött hogy a 60mrd-dal a q4 eredményt fogják csökkenteni.
Hát ezt a 15.5 epst en sehol se lattam pedig nagyon figyeltem. Csökkentette a mercedes a guidance-t egyebkent. Ami nagyon pozitiv hogy reagaltak a piacra es nem megy az “electric only” folyamatos mantraja