tberki

Regisztráció: 2014-07-22 11:20:15

Hozzászólások száma: 4 999

Utolsó hozzászólás: 2021-07-21 07:24


Tapasztalat: 3
Aktivitás: 5
Népszerűség: 4


utolsó 20 hozzászólás

Financial Forecasts szerda, 07:24
Nem volt "rajta a charton"? A kutyafajat hogy mik vannak... 
ENEFI - THE BEST 2021. 06. 11. 09:46
nem értem a problémátokat. ha van vevő emelkedik ha nincs esik. Aktuálisan a lőtéri kutyát se érdekli a részvény sajnos ez a probléma.
Financial Forecasts 2021. 06. 03. 13:45
Ket ev mulva valoszinuleg igy is lesz. Addig meg lesz a jelenleginel jobb pont a vetelre szvsz. Mondjuk ezzel egyutt nem adtam el semmit de nem is vasarolok az autoiparban jelenleg
Financial Forecasts 2021. 06. 03. 13:31
 A piac tök jó, nincs vele baj. De egyre több cikk szól gyártási gondokról. Alkatrész nélkül nehéz autót építeni. Nem lennék nagyon meglepve ha jönnének a profit warning-ok
Financial Forecasts 2021. 06. 03. 08:04
A ford konkrétan 50% termeléskiesést jelzett előre chiphiány miatt, én most megvárnám mi lesz ebből
Financial Forecasts 2021. 05. 31. 08:22
Aprilisban 4.87eur arfolyamon duplaztam az eddigit, de lehet hogy egyszeuen megint megteszem ezt. Szerintem az egyik legjobb gaz/olajipari ceg a piacon.
Hagyd a tőzsdet lazulj foci van 2021. 05. 24. 20:31
Nem a kaján múlik… Valter Attit két éve követem strava-n. Minden fent van neki transzparens, watt, pulzus adatok. Amikor mínusz tíz és hóesésben fent nyomja Dobogókőn minden egyes nap… hát apám le a fődőt!! Brutál edzésmunka van mögötte, és kb mint Muhammad Ali “akkor kezdem el számolni mikor már fáj”. Egan Bernalt is követem, amiket otthon nyom, anyám. Emberfeletti, nincs rá jobb szó
Financial Forecasts 2021. 05. 20. 23:13
én nem tököltem, ma nyitásban vettem annyit amennyi mar volt. hasonloan szamolok mint te
Financial Forecasts 2021. 05. 08. 21:58
kridát azóta ismerjük itt mióta a dax topicban naponta ötszörözött évekkel ezelőtt... azóta sok víz folyt le a Dunán mégis arra kényszerül szegény hogy itt ossza az észt. Az ilyen nagy guruk mindig találnak követőket akik csak a közelmúltra emlékeznek... van még pár ilyen itt.
BLUE topic 2021. 04. 24. 05:04
Tegnap kijött Daimler Q1. Hát az év eleji kényszerszünetek ellenére best ever ebit és Konzernergebnis várakozások emelése stb. Beleillik a képbe amit pár napja írtam. Örülünk Vincent.
Aztán párhuzamosan kijött ez: https://www.t-online.de/finanzen/news/unternehmen-verbraucher/id_89888544/chipkrise-bei-daimler-autobauer-schickt-tausende-mitarbeiter-in-kurzarbeit.html
Ez majd Q2-ben fog fájni, nem is kicsit, két üzem áll a hír szerint másfél hétig. EQA, EQC, GLA, GLC, C, A, modellek érintettek ha Bréma és Rastatt áll (éljen a modulstratégia). Nem számolom ki de komoly mennyiségű autó le nem gyártásáról van szó. :(
BLUE topic 2021. 04. 16. 12:20
Párszor írtál itt a daimlerről. Igencsak érdekes történések vannak a németeknél. 1. Gőzerővel zajlik a teherautó/busz üzletág leválasztása a személyautótól. A magam részéről ebben nem látom a nagy előnyöket, de kíváncsian várom a technikai részleteket, a mondás az, hogy az új részvényesek nagyobb része a daimler részvényesek között lesz szétosztva. 2. Tegnap bemutatták a Mercedes-Benz újkori történelmének talán legfontosabb autóját az EQS-t. Aki nem igazán ért hozzá mindig azt mondja hogy a teslának “behozhatatlan előnye” van. Egyetlen témában ez igaz volt: a tesla egyetlenként bevállalta hogy online frissíti az autó programját és új szolgáltatásokat telepít az autóra. Eddig. Tegnaptól a daimler is csinálja az EQSnél. 2. EQC/EQA ide vagy oda, azok a platformok eredetileg nem annyira a BEVnek készültek, ellenben az EQS igen. Önmagában az autó nekem kívülről nem igazán karakteres, de belül elég jól sikerült darab. Még amikor lehetett utazni akkor voltam kint az 56os gyárban talán tavaly kora ősszel, impozáns egy csarnok az biztos akit érdekel keressen rá. Rengeteg pénzt locsol a cég ebbe az elektromos témába és ezzel együtt komoly pozitív meglepetést produkalt a ceg FCF es EBIT soron. Kíváncsi lennék te hogy látod a te módszereddel. Fundamentális alapon én tartást javasolnék, legalább a Truck/Bus téma tiszta kommunikációjáig
DAX 2021. 04. 13. 20:10
Trónján ül Lajosunk vidor most a kedve... :D
Financial Forecasts 2021. 04. 07. 22:10
Nyilván a helyi emisszió szempontjából persze teljesen jó az elektromos autó. Ha meg az egészet nézzük akkor fene tudja lehet így is úgy is számolgatni, pedig az fontosabb lenne
Financial Forecasts 2021. 04. 07. 21:30
Ez nem velemeny, Stuttgart eseteben ez teny, olvass utana
Financial Forecasts 2021. 04. 07. 11:02
Kar hogy Stuttgartnal a kitiltasnak konkretan nulla hatasa volt, a karos anyagok donto tobbsege a futesbol szarmazik, a szallo por tulnyomo resze meg fek es gumi...
Csak idő kérdése, hogy a Bitcoin elsöpri a pénzügyi rendszert? 2021. 04. 04. 07:54
Na kíváncsi vagyok most meddig bírja az alapkezelő úr...
Rába és a láma 2021. 03. 31. 04:55
“Ha ezt Watson megérhette volna” Minden egyes nap eszembe jut ugyanez
BLUE topic 2021. 03. 20. 08:12
Ez egy erdekes felvetes de azert maradjunk a realitasok talajan 1. A varta a helyi BAJOR autogyartokkal szeretne egyuttmukodni elsosorban. 2. A daimler 400mio-ert vett nem tul regen reszesedest a Farasis-ban, es bar cikkeznek tobbek kozktt a nemet manager magazinban elegedetlensegrol, nem hiszem hogy gyorsan elengedik az uj legfelso menedzsment altal teljes  mellszelesseggel tamogatott es strategiai elorelepeskent hagoztatott egyuttmukodest. Oriasi arcvesztes lenne Olanak es Markus Schäfernek is. Ha pedig megnezzuk a daimler modellciklusait akkor azt latjuk hogy uj a C osztaly, egy eves az E, uj az S, a kompaktok 2 evesek. A kovetkezo ket evben komoly architekturavaltas nem igazan kovetkezhet szvsz.
Állami Nyomda 2021. 03. 19. 06:07
Hajjaj... van baj szatyorral. Szerintem igyál egyet...
Állami Nyomda 2021. 03. 18. 20:40
Pontosan ezt mondtad. Az ANY a hülye mert az adatot amit kap ő nyomja a kártyára amit megint más postáz valahova ami a nyomdát szintén pont nem érdekli. Vagy talán az ANY a feladó azon amit kaptál?

friss hírek További hírek