Hamarabb halunk meg, minthogy bármelyikünk lássa a 100% elektromos autós képzelt világot. 1900-ban New Yorkban szinte kizárólag elektromos autók jártak. Miért nem tudott 100 év alatt uralkodóvá válni a technológia? Az "olajlobby" választ nem fogadom el.
Én akkor váltok ha szükségem van a forintra, esetleg veszek egy kis DKJ-t rövidre. Ezen felül semmi sem, feleslegesnek tartom. Nem látom a mögöttes tartalmat ami a HUF nagy erősödését okozta!
A latott legnagyobb HUF erosdoes Dollar elleneben 2020 elso feleben volt, a Covid panik idejen. Akkor visszaesett 340-->290, 50 pontot. Ha most ugyanekkora HUF erosodes lenne, akkor visszaesne 440-50, szoval erosen ketlem hogy 390 alatt valaha is latjuk. A kovetkezo evben 390-420 savban hullamzas a valoszinu. (kiveve ha beomlik be a magyar gazdasag).
Carvana, az online car dealer a bull piac utolso 2 eveben, lelkesen, szazezer szamra vasarolta fel a hasznalt autokat, az arfolyama maniakus rallyban ment 8--->350 exponencialisan, aztan mostanra visszazuhant ugyanoda. Csak eppen sokkal rosszabb a helyzet, mint az IPO idejen volt. Mert a nagy bevasarlast a 3.2Mrd$ kolcsonbol abszolvalta, bizva abban, hogy az ellatasi lancok Covid-idejen megszakadasa hosszabb ideig fog tartani, es igy felugro hasznalt-autok ara fennmarad. Csakhat ugye a kamatok, azok olik a profitokat, gyilkosai a rossz uzleti modelleknek.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.