07:39 | Tesla, Inc. (TSLA) | Írta: SA szerkesztő Clark Schultz, SA hírszerkesztő
Kína a hírek szerint az autógyártókkal tárgyal az elektromos járművek támogatásának ismételt kiterjesztéséről . A támogatásokat eredetileg 2020 végére, a járvány kitörése előtt fokozatosan megszüntették volna, az Informatikai és Ipartechnológiai Minisztérium pedig 2021-re és 2022-ra meghosszabbította azokat.A Reuters szerint a 2023-as támogatási feltételeket még nem véglegesítették, beleértve azt is, hogy mely járművek jogosultak a támogatásra. Az egyik vita tárgyát képező lehetőség egy tervezett vásárlási adó visszaállítása, amely az elektromos járművekre vonatkozna.A kínai gazdaság közelmúltbeli lassulása és a COVID-járványok miatti folyamatos ellátási lánc megszakadása Sanghajban úgy tűnik, hogy Peking fő szempontjai a támogatási program egy évvel meghosszabbítása során.Az elektromos járművek támogatási programja 2009-es indulása óta körülbelül 100 milliárd jüant (14,8 milliárd dollár) osztottak szét elektromos járművek vásárlására. Az összeg a kereskedelmi flottaüzemeltetőknek nyújtott támogatásokat is tartalmazza.Pekingnek az elektromos járművek támogatásával kapcsolatos álláspontja széles körben kihathat a kínai és a régión kívüli autóiparra.Autóóra : Nio ( NIO ), XPeng Inc ( XPEV ), Li Auto ( LI ), BYD ( OTCPK: BYDDY ), Tesla ( NASDAQ: TSLA ), Lucid Group ( LCID ), Volkswagen ( OTCPK: VLKAF ), Toyota ( TM ) ), Honda ( HMC ), BMW ( OTCPK:BMWYY ), Nissan ( OTCPK:NSANY ), Ford ( F ), General Motors ( GM ), Rivian Automotive ( RIVN ), Great Wall Motor ( OTCPK:GWLLF ), Wuling Motors Holdings Limited ( OTCPK:WLMTF ), Geely Automobile ( OTCPK:GELYF), Guangzhou Automobile Group ( OTCPK:GNZUF ), BAIC ( OTC:BCCMY ), Zotye, Lynk & Co., Zeeker, állami tulajdonú SAIC Motor, Chery és Dongfeng Motor ( OTCPK:DNFGY ).
MOSZKVA. Május 18. (Interfax) – A bányászati és acélipari vállalat közleménye szerint a külföldi befektetéseket felügyelő orosz kormánybizottság jóváhagyta a Mechel kérelmét letéti jegyeinek Oroszországon kívüli tőzsdére való folytatásáról.A Mechel törzsrészvényeire vonatkozó ADR-ekkel a New York-i tőzsdén kereskednek, ahol egy ADR két részvénynek felel meg. A társaság elsőbbségi részvényei, az ADS szintén New Yorkban vannak elhelyezve, ahol egy ADS egyenlő az elsőbbségi részvény felével.
Csodas! USA-t kovette ma reggel, mintha nem uj hir lenne. 3 szabad rig maradt. Vajon tudnak azokkal profitot csinalni? Jovore jon meg 3 rig, azokat mar lassan el lehet adni.
150 dollaros olajat idealisnak gondolok. 1. Eleg draga ahhoz, hogy beindulhassanak a furasok, mivel jelenleg a tulkereslet hianyhoz fog vezetni es az ellatas fontos a zold atmenet soran. 2. Eleg draga ahhoz, hogy a kereslet minimalisan csokkenjen, hogy a furasok utolerhessek az igenyeket 3. Eleg draga ahhoz, hogy a zold technologiak gazdasagi es politikai lenduletet vehessenek, hiszen hosszu tavon ez mindenki erdeke. 4. Ha sikereul a fentieket megugrani, 20 ev mulva mar hajokat es repuloket is net-zero uzemanyagokkal tudunk hajtani. Tudom, almodok.
Ja, nyilván nem lehet tudni mi áll amögött, hogy sok cég önembargózik. Lehet társadalmi nyomás, vagy a háborús zónában való kereskedéstől való félelem. Ez csak egy lehetőség, hogy ha kialakul egy jogi keretrendszer, hogy hogyan lehet az oroszokkal embargózni, akkor lehet sokan felhagynak az önembargóval . Figyelni kell az Urals spreadet. Ami látszik, hogy a politika számára a prioritások: 1. alacsony olajár 2. Ukrajna
"Egyszer azért el lehetne számoltatni ezeket a fiúkat is.... " Novemberben választás USAban. Egyébként Powel az a jegybankár aki maximálisan aláfekszik a politikusok akaratának. Nem véletlenül jelölte őt Trump, mindent megcsinált neki, amit akart. De aztán a Biden csapatot is szorgosan kiszolgálta, eredetileg le akarták váltani egy szélsődemokrata tyúkra, akinek az volt a mantrája, hogy addig nem lehet normalizálni, amig a munkaerőpiac helyre nem áll, meg hogy a bankok keveset tesznek a klimaváltozás ellen. Jeromos átvette a munkaerőpiacos mantrát és egész addig nyomatta, amig a csaj ki nem esett, mint vetélytárs tavaly novemberben. Ezért voltak ilyen lazák a monetáris kondiciók tavaly. Mert a politika ezt akarta. Minden kormány mindig ezt akarja. Az elkúrás kolosszális, a 30 éves mortgage rate magasabban van, mint 2018ban, pedig a tervezett szigoritási pálya kb 2018as kondiciókat célozza meg.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.