Tisztelt ERSTE!
Nekem személy szerint semmi problémám sem a rendszerrel,ha a lassúságtól eltekintünk,sem pedig a személyzettel.A központban lévő kollégák mindig mindent meg tudtak válaszolni,és rendkivül segitőkészek.Egy apró észrevétel:nagyot dobna a szinvonalon ha szinesítenék a palettát daytradevel legalább a bluechippeknél,illetve közvetlenül elérhetőek lennének külföldi értékpappirok (telefonálás,faxolás megkerülésével).
Nekem személy szerint semmi problémám sem a rendszerrel,ha a lassúságtól eltekintünk,sem pedig a személyzettel.A központban lévő kollégák mindig mindent meg tudtak válaszolni,és rendkivül segitőkészek.Egy apró észrevétel:nagyot dobna a szinvonalon ha szinesítenék a palettát daytradevel legalább a bluechippeknél,illetve közvetlenül elérhetőek lennének külföldi értékpappirok (telefonálás,faxolás megkerülésével).
ERSTE NetBroker
A telefont nem veszik fel!!!