Szeretem az ilyen ostoba észrevételeket!! Csak csöndben jegyzem meg a többi részvény sem érdekel senkit!!Ez a vétel pedig egy kimondottan filléres vétel.Nem lehet tudni a szándékot. Csak sejteni. Sajnos úgy látom,hogy te is azok közé tartozol,akiknek gőzűk sincs semmiről,csak azt nézik mit lehet szapulni!! Majd amikor rendeződik a most meglévő rengeteg konfliktus és újra erőre kap a tőzsde/ami most van az nulla/ akkor lesz ennek a papírnak az ára sokkal,de sokkal magasabb!!Amennyiben kitör fegyveresen is a harmadik világháború,akkor meg úgy is mindegy,megy minden a levesbe!!
megnéztem per hecc ezt a Net Mobilitás Zrt-t, akivel ezt a bombasztikus üzletet kötötték: https://clickpix.org/image/zrGwcF A számok önmagukért beszélnek... És csodálkozunk, hogy a kutyát sem érdekli a papír.
És a papír mennyisége sem elhanyagolható mennyiséggel nőtt! Szóval? Nem értem mit akarsz ezzel mondani, árazta a jövő, 120-130 között volt stabilan...most meg van ez a szarság ami brutális lesz! Senki nem tudja lesz e gáz nem lesz, fognak e tudni az autógyárak zavartalanul működni vagy nem, kell e ennyi új autó vagy sem...tovabbra sem értem mit nem értesz
A tőzsde a jövőt árazza! Ezt hallom folyamatosan.2018 óta azt mondogatod,hogy nem az számít mi van ma,hanem mi lesz jövőre!! 2019=66 milliád . 2020=88 milliárd . 2021=192 milliád 2022=fél év 131 milliárd Ez lett a következő években,amikor te mindíg azt mondogattad,hogy majd jövőre.Lehet,hogy egyszer eltalálod ,mert a vak tyúk is talál szemet!! Ennyi a rálátásod.
Te nagyon vakon vagy! Én elég széles körre rálátok és itt nem fog csökkenni az infla csak azért mert Amerikában már csökken! Egyébként meg nagyon nem az idei év a fontos hanem a jövő év! Ugye ott kell valamit felmutatni amikor legnagyobb a gebasz! Az meg jövőre lesz, a tőzsde meg a jövőt árazza
A Wallis szempontjából lényegtelen, de a magyar autópiaci képhez hozzátartozik ez is: "továbbra is nagyon magas, közel 16 százalékos a forgalomból kivonás aránya a forgalomba helyezést követő 6 hónapon belül. Ezek oka reexport, tesztautó-leállítás, bérletből való visszavétel vagy egyéb üzleti ok." - tehát sok a nem valós, vagy erőn felüli vásárlás.
krvára osztalékot kellene fizetni, ha ilyen kbsztt jól megy. gyakorlatilag lenyelik a profitot és a kisbefektetők csak pislognak a dagonyában. a cég nem érdekelt a magasabb árfolyamban. majd ha akvirálnak és papírral fizetnek, talán.
Itt egyes hozzászólók óriási tévedésben vannak!!Lehez,hogy Magyarországon kevesen vesznek új autót,de ez sem igaz!! A csóró emberek nem vesznek új autót,de a lakosság 60-65%-a nem csóró!!Július végéig itthon 70000 db új autót értékesítettek. Év végére lesz 100000 eladott új autó.Ennek 2-3%-át értékesíti a wallis A másik 13 országban,ahol értékesít szintén elad néhány ezret.Tavaly értékesített 25ezret. Idén fél év alatt 15 ezret.Az árak emelkedtek,a nyereség fél év alatt elérte a tavalyi egész évit!! Októbertől belép a renault,dácia,alphin is Nem gyártó cégről van szó,ezért az energia árváltozás sem érinti olyan szinten,mint azokat akik termelő munkát végeznek! Amerikában elindul az infláció lefelé,azt követni fogja az egész világ.Sajnos az USA után megy a világ! +A sajtó tele van negatív találgatásokkal,csak olyanokkal rémisztik a lakosságot mindenüt,hogy ilyen meg olyan áremelkedések jönnek,ha ez vagy az történik.Ami pozitív arról nincs szó.Beoltják az emberiséget vad várakozásokkal.Az emberiség pedig a negatív hangoktól bepánikol és remeg,mindent elhisz a firkászoknak!!
Talány? TE nem ezen a világon élsz??? Mi talány??? A bizonytalanság? Az ellátási láncok akadozása?? Az alapanyag árak egekbe emelkedése?? Ki akar manapság új autót venni, ha a számlát sem fogják tudni fizetni?? Én azon csodálkozom, hogy milyen jól tarta a 88-90 és hogy nincs még 80 alatt
A Concorde is cak arról regél amiről a többi!!Amikor jól teljesít a cég,akkor azt árazza,hogy majd nem fog jól teljesíteni.egyébként pedig halvány sejtelmük sincs arról,hogy mi lesz a későbbiekben! pánik,mindenütt csak pánik és mindenki a saját céljai szerint próbálja meg manipulálni az embereket. Politikusok,papok és a sajtó képviselői manipulálják az emberiséget szerte a világon! Nincs rájuk szükség.
Évek óta olvasom,hogy a tőzsde a jövőt árazza!! Amikor megy a cégnek akkor a jövőt árazza,hátha jövőre n em fog menni!! Amikor meg nem teljesít,akkor meg a jelent vagy azt,hogy késöbb még ennyire sem fog menni?Itt pusztán arról van szó,hogy éppen milyen a megmondó emberek hangulata! Most egy darabig gond lesz a tőzsdei árfolyamokkal,mert be vannak tojva!Az egészen kis tételben vásárlók /néhány darab/ meg azt sem tudják mit csinálnak!Itt is olvasok olyan hozzászólást,amelyikről látom,hogy azt sem tudják eszik-e,vagy isszák-e a Wallist/Ami pedig a Wallis osztalékot illeti:Nem lesz osztalék 2025.ig.Ezt már többször leírták!! !!
nem kétlem! de szar 23nak nézünk elébe, és az árfolyamok a jövőt árazzák... tudom hogy előtte van még egy Q3 és Q4, de ahogy körbenézek magam körül, hírek, történetek ismerősöktől (külföldiektől is), a q3-q4es jelentések már nem lesznek elegek jelentős árfolyamralliról nem hiszem hogy beszélhetünk, mert erősebb kezd lenni a 23tól való félelem, mint a nagyon várt q3 és q4 eredmény...
Luxusautók és az elektromos autók piacán itthon nemhogy visszaesés, hanem bővülés van. Ebből a wallis szép szeletet birtokol, nem mellesleg a KIA vezeti az e- autó szegmenst. Erősen bővül a turizmus, ezzel együtt az autókölcsönzés....és ott a használtautó piac is.....előbb vagy utóbb ennek hozadéka lesz itt a tőzsdén is.
az eredmény lehet szép, de a jövőt árazza most minden, ami elég szar 23-at és talán 24-et is vetít előre. az autószektornak végképp nincs oka felfelé menni a következő 2-3 negyedévben...szerintem.
Mire ezt leírtam valaki beborította 2500 dbbal 89,3-ra. Ennyit a szép eredményről. Pedig az AW Covid alatt is megmutatta, hogy elég hatékonyan tud működni.
A 90 egyelőre jól tartja. Ha egy nagyobb kiszállónak sikerült eladnia a pakkját, akkor még (talán) emelkedéssel is próbálkozhat, újra. Az első fél óra szépen alakult, csak utána mintha behúzták volna a kéziféket.
Törölt felhasználó2022. 08. 31. 10:24
#26648
Az idióták még rést is hagytak, megyünk vissza 87-re
Szerettek volna szerencsétlenek 5-10%ot realizálni gyorsan, de ilyen szar cikkekre már csak a hülyék ugranak... nem irigylem azt a kb. 21 éves "szakújságírót" sem, akivel ilyen cikkeket íratnak, azt se tudja mit csinál. :)
Gyakorlatilag a külföldi alapok, nagy intézményi befektetők mára kivonultak a magyar tőzsdéről. A magyar kisbüfik illetve a jóval magasabbról beragadtak nem tudják, nem fogják érdemben befolyásolni az árfolyamot akármilyen jó giga jó eredmények jönnek (lásd alteo eredménye). Szerintem még két -három évig nem érdemes magyar tőzsdére befektetni , hisz csak ez az elszomorító érdektelenség, pangás lesz továbbra is.
AutoWallis Nyrt+topic