Nem lesz időm elmenni a holnapi befektetői napra. Ha valaki megy, továbbra is ezek a kérdéseim: Először is elmesélem nekik azt a szakmai tényt, hogy fair value alatt részvényt kibocsátani részvényesi értéket rombol, ellenben saját részvényt venni értéket növel. Majd megkérdezem, hogy miért hoztak szakmailag hibás döntést, amikor a Share Now akvizíciót új részvény kibocsátással finanszírozták. Megkérdezem továbbá, hogy az áprilisban a vg.hu-nak adott interjúval ellentétben miért bocsátottak ki új részvényeket. Majd Vágó Attilát kérdezem, hogy mi a véleménye a Share Now akvizícióról, illetve a szeptemberben kiadott elemzésében miért nem vették figyelembe az újonnan kibocsátott és 08.31-én bevezetett részvényeket. Annak korrigálásával mi a céláruk.
Kár hogy az OTP nem csinált már régóta friss elemzést, az valahogy nagyobb komolyságot adott a dolognak mint a Concorde szerintem, persze ezzel nem akarom leszólni őket.
Az inflációt sosem érdemes év-év alapon nézni, mert halmozódik. VW Passat 2.0 DSG BMT Highline 2018-ban 10M körül megvehető volt, most 20M Az elmúlt 3 év inflációja a legtöbb minden napi fogyasztási terméknél minimum 45-50%, nem 16. A béreket pont az ár-bér spirál miatt sehol nem emelték, hiszen csak fokozták volna az inflációt. Nem is fogják. Szokni kell a gondolatot, hogy az üzemanyag nem lesz 400Ft alatt, mint ahogy a gyümölcslé sem. Az inflációt amúgy sok cég arra is kihasználta, hogy a csökkenő volumen mellett lehozzák az árbevételt. Azaz nem engedték el a profitcélokat sem, hiába lassult a gazdaság. Ez egy rulett: ha élénkül a fogyasztás, akkor kaszálni fognak, ha nem, akkor szopo mert beszakadhat alattuk a jég.
AutoWallis Nyrt+topic