Megvalósulni látszik ebből az, hogy waberer gyuri bácsi visszatért a volt cégébe. 10979 hsz , dec 3-án: (Miután jellinek megvette bagóért a maradék waberers-t is, lesz egy kísérlet a kicsik kirázására, addigra a saját tőke mondjuk 500-ra csökken. Ekkor lehet még egy banki egyezkedés is: vagy lesz egy 20-30-50% haircut, vagy vihetitek a kamionokat, őrizhetitek a bank udvarán. Utána cserélnek a volt tulajjal, waberersz gyuri bácsival: visszakapja a fuvarozást kevés adóssággal, cserébe odaadja jellineknek a bilk azon részét amit nem a waberer's használ és nem is tervez használni. Így minden szereplő jól jár: gyuri bácsi bagóért visszakapta a fuvarozó cégét, egyesíti a bilkkel, így az a költség ami korábban kikerült a fuvarozásból és a bilkhez ment (gyuri bácsi egyik zsebébe), az infrastruktúráért, az most a waberer's-ben (gyuri bácsi másik zsebe) marad, erősödhet a cég. 2-3 év múlva jöhet egy új nyilvános jegyzés 5.500-n... Amiért persze már egy olyan cég jár ami nem bérli az általa használt ingatlanokat, hanem tulajdonolja azokat. A Mid-Europa az sajnos úgy járt meg néhány kisbüfi is. . Az, hogy gyuri bácsi nem tett ajánlatot a volt fuvarozó cégére, az csupán a pszichológiai hadviselés része a Mid-Europa ellen: így jellinek olcsóbban vehette meg, mint olyan vevő aki nem szakmai, hanem pénzügyi és csődös áron éppen elviszi mert finanszírozást tud hozzá szerezni. . Jellinek a csődös ár és a piaci ár közt valahol hozzájut a bilk fuvarozással kapcsolatban nem használt ingatlanjaihoz, lényegében a közvetítő szerepért kap valamit, mondjuk a különbözet 20%-t, hiszen más is átvehetné a waberers't átmenetileg. . Még annyi, hogy a tulajdonviszonyok esetleg ködösítve lesznek, sorrend változhat, egyes elemek kimaradhatnak, vagy újak jöhetnek be.)
Appeninn real