Tényleg egy tragikomédia.- -Ha egy üzemanyagtöltő állomást a
fentiek miatt bezár(at)nak, a kormány kijelölhet egy másik üzemeltetőt,
hogy az üzemanyagellátását biztosítsa. (A bezárás, vagy
üzemszünet tehát egyrészt történhet azért, mert nem tudja biztosítani 7
napon belül 48 órányi nyitvartartásban az ársapkával érintett
üzemanyagokat, másrészt azért, mert jogsértések miatt bezáratják a
kutat.) Ekkor ideiglenesen, az ársapka hatályáig, az üzemanyagtöltő állomás épülete és tárgyi eszközei ideiglenesen a kijelölt nyilvántartott szolgáltató birtokába kerülnek, ebből bevételre és nyereségre tehet szert, de persze a felmerülő költségek is őt terhelik.
Tény, a heti bejelentésekkel növelték a MOL relatív pozícióját a hazai piacon, mivel ő továbbra isbolyan nagykeráron adjaa naftát, amilyenen akarja, és terem neki egy kivaló lehetőség újabb kutakat vásátolni.... Az országra nézve mégis tragikus lépesek ezek.
Ez egy parancsuralmi kormány! Meggondolatlan bejelentésekkel. De,hogy szűrik ki a külföldi üzletelgetőket? -Külföldről rohamozhatják meg a magyar kutakat
Nemcsak itthon, de a szomszédos
országokban autózók számára is vonzó lehet, hogy hatósági árat szabtak
az üzemanyagoknak Magyarországon.
Te gazdasági szakértőként vagy okos vagy politológusként. Vagy elvakult fityiszesként :D Ezek az intézkedések a jövőt mutatják, nem gazdasági szempontokat kell csak figyelni. A fityisz mindenre képes ha hatalmáról van szó. Ne felejtsétek el. Itt nem az árbefagyasztás az újdonság mert ezt megteszik nyugaton is ha kell. De a ez a vesztességgel üzemelés már alkotmánysértő is lehet , esetleg alapjogokat sért. Ez nagy probléma hogy mindig próbálgatják a határokat. Olyan okos a Varga meg a Matolcsi inkább már 2020-ban kelet volna készülni a magas olajárra. Ez is bizonyítja már lassan a csereérettségüket. Ezzel a z alap kamat lenn tartással meg a meg nyertek 700 milliárdot most veszít az állam meg a lakosság 5700 milliárdot majd. Köszi
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.