Mennyivel szállt be az állam a vegyiüzemben Tiszaújvárosban, csillagászati összeggel. A szegfű narancs rinya ára amikor mindenáron megvédjük a mollyt lex stb. azóta csüng az állam csecsén. OMV vállalta XXI. sz korszerű zöld fínomítot vadonatúj Százhalombattán. Nem kell, nem kell! Kell a rossz . Két kézzel kaptak utána a az akkor regnáló politikusok. Most megnézhetik magukat. A sz@r tenger amit 2010-ben ráhagytak narancsra msot rájuk ég. Általános káosz van az országban és ez nem csa k mojra vonatkozik. Mindenre. Most dől össze az EŰ. Az Oktatás, minden és ellenzék kormány csak néznek mint "szatyorban a hal". Egyedűl a külügyér ficánkol még évete háromszor körbutazza a világot.
az elektromos autó ugyanolyan parasztvakítás, mint a 3d tévé volt. a magát mindig korszerűnek gondoló tahó megvette, aztán ott ült a tévé előtt mint egy hülye, piroskék papírszemüveggel. pompásjános pontosan elmondta. + környezetpusztítóbb, mint a hagyományos autó, akksi, hulladék elbánás, stb. a jövő a hidrogénautó.
A MOL az állam nyakán? A 8-9 milliárd támogatással és a több tízmilliárdos osztalékkal, amit befizetett évente az államnak. Nincs kedvem védeni most a MOLt, de teljes valótlanságot ne beszéljünk már!
Ezzel tisztában vagyok. Épp most tervezek egy házat, kb 30 napelemmel, ahol nem éri meg visszanyomni a rendszerbe az áramot, ezért eautóban gondolkozok. Vidéken, családi házaknál ez nagyon reális, tesla is hasonlóan gondolkozik. Ez bőven beindítja a személyautóknál. Mezőgazdaságban sem látom akadályát, van tér meg tető. Logisztika marad, mint nyitott nagy pont, de a raktárak ott is adnak bőven felületet. Ezek mind helyi lehetőségek, nem kell paks, csak minél hatékonyabb napelem és aksi.
Az elektromos töltés a mostani benzinkutaknál lesz megoldva. Sokkal gyorsabb töltők lesznek. Viszont kell olyan nagykapacitású áramhálózat emögé, ami nem kétfillér lesz. Az lenne a csúcs, ha az áramot olcsón és gyakorlatilag veszélytelenül fúziós erőművekben tudnák előállítani. Ez még nagyon a jövő zenéje. Még vagy 10-15 évig nálunk a benzinnel működő autóké a terep.
Her-nady rektor. Egy éve azt mondta jutalék nem lesz, nem is lett betartotta a szavát. Viktor belenyúlt a büdzsébe és kifizette a Corvinus müködését, ahogy kifizeti a kórházakét is évről évre. A MOI ne elit képzőket egyetemeket stb pénzelje. Foglakozon a a vállat hatékony működésével. Vegyipar, Hulladék gazdálkodás éttermek, kávé 1000huf, sztem nem igazán emeli a nyereséget. Nem adták el az OMV-nek azóta nyűg, kolonc az állam nyakán.
" lépni kell az elektromos autózás felé az biztos " . Biztos? Kepzelj magad ele egy egyiranyu pesti utcat, egy savosat, es ket oldalon total tele parkolo autoval. Kepzeld azt, hogy azok mind elektromosak. Akkor bizony az utca mindket oldalan, 5-5 m tavolsagra kell egy e-tolto allomas. Azok ara egyenkent kb. 6m Ft. (Foldalatti vezetek, vezerlesek, legalabb 20kW teljesitmeny, TMK, stb) Kiszamoltad, hogy felteve 10 ev alatt kamatostol es profitostol ki kell fizeetni a toltok arat is (es persze az aram arat is !), akkor az evente mennyi? Megsugom: minden e-autohoz kozel 1mFt lesz, EVENTE, csak a tolto allomas koltsege. Tudod, hany evig kell ehhez felturni a pesti utcakat? Ha meg parkolohazakkal akarod telerakni elobb a varost, akkor meg tobbe kerul. Ja. Legyen aram is bele, ahhoz amugy kell meg 2 PAKS is. Az sincs am ingyen. Ahhoz egy ev teljes magyar budzse sem eleg. . Szoval, lehet hogy e-autozas a jovo. De ahhoz minimum 20 ev kell, hogy 50% e-auto lehessen. .
Alapítványi tulajdonba kerülő egyetemek Ami az egyetemeket illeti, Magyarországon rendkívül rugalmatlan rendszer működik. Az egyetemekben több van, a tehetséges diákokban és tanárokban több van, mint az a teljesítmény, amit leadnak. A világ egyetemei rugalmas, alapítványi formában működnek. Ezért változtattunk a szabályokon.Az egyetemek jelentkeztek a kormánynál, hogy szeretnének alapítványi formában működni./portfolio/ A MOL is kérte Viktor ?
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.