Kicsit távolabbra nézve: jelenleg 16 év az átlagos életkora a kocsiknak kis hazánkban, és fele annyi új kocsit veszünk, mint csehek vagy az osztrákok, hasonló lakosságszám mellett. Ha nem megyünk fel az ö szintjükre, akkor egy roncstelep lesz az ország.
https://www.penzcentrum.hu/auto/20251002/friss-toplistan-magyarorszag-kedvenc-autoi-ki-nem-talalod-melyek-allnak-az-elso-harom-helyen-1186359 "Szeptemberben 10 381 új személyautót helyeztek forgalomba Magyarországon, ami 14,4 százalékkal több, mint egy évvel korábban. Az év első kilenc hónapjában összesen 95 946 új autó kapott rendszámot, ez 7,7 százalékos növekedést jelent 2024-hez képest, 2023-hoz viszonyítva pedig 15,6 százalékos bővülést. A harmadik negyedév 29 839 darabbal zárult, ami 16,1 százalékkal haladta meg az előző év azonos időszakának eredményét."
En már a kezdetektől itt vagyok, a papír 2019- nyári 100-110 forintos árfolyama kb. 3- szor nagyobb cégértéket mutatott, mint a mostani 163 forint, holott a könyv szerinti érték azóta többszöződött, a BUX pedig több mint 300- %-ot emelkedett. Mondjuk én egy alap pakkon kívül ki- be ugrálok, így erősen pozitívban vagyok. De ez a részvény "teljesítmény" ettől függetlenül - legalábbis szerintem - irracionális.
-Private Banking:-AutoWallis.-A 150-es fontos támaszról megpattant a görbe. A szűkülésen belül ez jó jel. A hosszú távú emelkedő trend húzódott itt, amelynek mindenképp meg kellett tartania az árfolyamot, különben nagyobbat is eshetett volna. Újabb long jelzés majd a piros vastag trendvonal fölé kerülés után kereshető, vagy az előbb említett erős támasz környékén. Ellenállások: 175; 187,5. Támaszok: 150; 137,5.
AutoWallis Nyrt+topic