Sztem túl alacsonyra teszed a fordulat helyét. A B hullámok mindig nagyban korrigálják az A-t, ezért jó bikacsapdák, mert nagyon elbizonytalanítják a shortosokat, míg a bikákkal meg elhiteti, hogy ennyi volt a zápor és megint süthet a Nap...
Jon zarasban a Tesla Earnings, es eddig iden -40% arfolyam zuhanas van. A piac Q1-re kb. 48-52 centet var. Igen am, de ez nagyon szerenyke ahhoz kepest, ahol az ara most van. Mar semmivel nem jobb a profit marzsa sem , kb. 7%ra esett 11%rol, nem jobb mint pl. GM. Szoval, mitol erne TSLA PE=35 korul? Akar igy, akar ugy: holnapra hatalmas, nagyjabol 10% mozgasra mozgasra lehet szamitani. A jo daytradereknek holnap jo alkalom lesz.
Sziasztok! Gondoltam benézek ide, mert érdemesnek találom ezt a fórumot! Köszönöm pomperj látogatását és megerősítést az ezüst fórumban! Van egy problémám! -Nem szeretnék Fém Certifikátosoknak tippet adni. Én XM külföldi brókeren kereskedem. Ti?
SPY daytrade most leallt az emelkedes, 5071 valami topnak latszik, es ket szobajovo ALT eset van: vagy kesz wave(iv) es indul lejjebbre, wave(iii)=4954 ala, es az mar a wave(v) . vagy csak wave(a of iv) van kesz, kovetkezik a wave(iv) felkorrekciobol a meeg hianyzo b-c hullam , https://imgur.com/a/0rT0Wmd
Mindenben bikacsapdák készülnek. Sp 500 még elég magasra, akár 5150-ig elvánszoroghat mire megindul majd megint az esés. Most kell szépen leépíteni a pozikat és felvenni a rövidgatyát, aztán indulhat a C hullám...
SPY daytrade az emelkedes tart, de lendulete csokken. Most 5070, igy eddig benne van a vart 5050-5080 savban. Ha atmegy 50-80 fole, akkor mar elkezd gyanussa valni, hogy megse wave(iv) van most; de amit latunk, az lehet egy szep szabalyos 5 subhullamos (c of iv). Ha/amikor 5032 ala esik, akkor mar sejtheto lesz, hogy kesz van wave(iv) es elindult wave(v) lefele.
Nalam elerte a C-t, en belevettem SOXLbe, de nagyon szuk stoppal mert sp nek meg esnie kene azt meg nem tudom elkepzelni hogy akkor a semi meg nem esik.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.