Az IB platformja hihetetlen. Állandóan ezt a szart írja ki és nem lehet kereskedni rendesen. Mindig rendesen kilépek. Nem igaz, hogy nincs ott egy értelmes ember, aki ezt rendesen megtudná csinálni. "Kereskedési/Piacadat-jogosultságok nélkül jelentkezett be. Nem csatlakozik a közvetítői rendszerhez (lehet, hogy másik platformon van bejelentkezve). A megjelenített portfólió és piaci adatok késnek. Egy másik, ugyanazzal a felhasználónévvel rendelkező munkamenet leválasztotta a munkamenetet."
"In light of the substantial further
progress the economy has made toward the Committee’s goals since last December,
the Committee decided to begin reducing the monthly pace of its net asset purchases
by $10 billion for Treasury securities and $5 billion for agency mortgage-backed
securities." https://www.federalreserve.gov/monetarypolicy/files/monetary20211103a1.pdf
Mondjuk itt most Musk kivételesen nem a manipulátor volt, azt a Hertz valakije tolta szal ezért max őket lehetne megbüntetni. No nem mintha távol állna Musktól, hogy befolyásoljon :D
A tőzsde manapság úgy működik, hogy valami nagyot kell bekiabálni és máris robban az árfolyam. Senki nem elemez, csak a címlapot olvassa. Akkor mi van, ha megrendel 100 ezer autót? Többet fog keresni? A tesla még a mostani megrendeléseket sem tudja teljesíteni, nemhogy ennyivel növelni a gyártást.Egyszerű reklám volt és látni, hogy sikeres volt. Igaz, a hertz a nagy szárnyalás után most már -8% nál jár. Hertz’s plans to add 100,000 Tesla vehicles to its rental-car fleet aren’t necessarily without risks, says credit-rating firm Moody’s. Electric vehicles depreciate in value at a steeper pace than those driven by internal combustible engines (see chart), mainly because the technology is changing so quickly, according to a Moody’s report released Tuesday. It shows that after roughly six months, electric vehicles tend to hold only about 60% of the value of the manufacture’s suggested retail price. But it takes closer to 30 months for the same drop in value to occur on gas-powered vehicles.
Örülök, hogy segíthettem, ha már kereskedési tanácsokat nem hallotok tőlem. Egyszer, egy beszélgetés után többen is megjátszották a szóban forgó véleményemet. Aztán számonkérték. Akkor fogadtam meg, hogy soha nem "jósolgatok", főleg nem célárral.
Igen, most néztem én is, csak ezért nem éri meg. A
Penny nyert ~1100 Ft/kg áron, legalább is a Piroska esetén. Tök jó, hogy miattad ezt most körbejártam, mert elég sok paradicsom fogy nálunk és télen már igazán jót nem kapsz, csak ezt :-)
Lehet, hogy az Olaj ABC korrekcio kozeledik a vegehez, mar alig 0.1 pont valasztja el A es C hullam aljat. Ha megindulna elesen fel, menni kell vele, az olajos cegek. XOP, bar esik, de erosteljes pozitiv divergenciat mutat olajhoz kepest.
SPY daytrade meg mindig felfele tart. Es amig az utolso visszahuzodasi szintet nem tori addig felfele varjuk. Kis fokozatban a mai nap wave(4) lehet, eddig nem fedte at wave(1) 4620 szintet. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20211103v02x5ejl.jpeg
Ez a szép amúgy: "fél kamu" hírrel (Tesla-Hertz) felverni az árfolyamot 30-35%-al, majd bejelenteni, hogy igazából itt még nincs aláírva semmi, amire mondjuk pár százalékot visszaesik az árfolyam, de nem 900-ig. Emlékszek, hogy a RIDE tickerű EV CEO-ja csinált hasonlót, hogy úgy beszélt preorderekről, amelyek még nem voltak aláírva, mintha léteznének: per is lett a vége: https://businessjournaldaily.com/lordstown-motors-faces-11-class-action-suits/ Vajon Muskot is perbe fogják majd? Költői a kérdés
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.