A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
Úgy látom megint az alapkezelők kedvence lett a Mid chipek közül. Vehetnek akkor belőle. Nagyon köhög a papír. Audi meló elkezdődött decemberben. Mi lehet pl a biztosító stratégiai felülvizsgálattal. Kamion perrel stb. Hír jöhetne.
van még de nem sok ,de látva az erős shortot most nem szállok be annak ellenére ,hogy vicc ez az ár. ha netán nagyon lemegy újra veszek, ha pedig fel akkor eladok és visszaesésnél újból vissza ezt játszom ezeken a szinteken.
hát ezért érdektelen, semmit nem lehet vele kezdeni ha mind megveszi valaki. csak a főtulaj érdeke az alacsony ár és a közkezes részvények fillérekért való megszerzése.
magabiztosnak tűnik a shortos de ha jönne egy komoly vásárló azonnal elrepülne az árfolyam. de ha pici a közkéz akkor nem jön ilyen és ez a short melegágya.
Amióta kedvenc, azóta megint esik. Érdekes, hogy a Concorde is kiemelte mennyire jó és venni kell. ... Ha egy alapkezelő valóban látna benne fantáziát és el kezdené venni, akkor jóval feljebb lenne az árfolyam.
Most nem nyomják az Alteot az alapkezelők. Igazából az Alteo nyomja saját magát, hogy a kötvényeinek piacot teremtsen. (Szvsz, ezért volt a Portfoliós bemutató a tervekről.)
MetalHeart kollega - Újabb gyenge GYJ, majd a Concorde megerősített (hónapok óta szajkózott)
célára 1785... ami valójában nem más, mint a tavalyi aug-i első mélypont
(0% fibo (2400) alatti -23.61 (1805) fibo szint... persze ez is egy
baromság, mert nyilván nem 200MA felett alig 400 pontra, hanem 0% fiboig
menne technikailag, pláne, hogy ezzel már gold-cross is kiváltható
lenne... az meg nagyon valószínű, hogy irreális fundás célár... ezt már
csak az Erste 2400 ft-os baromsága übereli (lásd korábbi kommentben), de
valójában az is technikai, ott van a 0% fibo... ennyit a fundákról....
:D:D:Da bolik összeszűkültek, eladási jelzéssel. A
21/50MA(1268/1310), 200MA(1398), -38.2% fibo (1437) zóna elég nagy és a
"megduplázódott veszteség, de már látszódnak biztató jelek" számomra nem
kifejezetten a vételi gomb görcsös nyomkodását jelenti, pláne nem
gondolnám, hogy átjuthat ezen széles zónán, ami a bullt jelentené...a
jövő héten mindenesetre mozgás várható... megvárok egy újabb,
értelmezhető lapot... https://kepkuldes.com/image/eaNK55
1)Bocs, a Concorda BET vezeto broker. Nem user kispajti, aki talalomra es erzelmere hallgatva beir a topicba egy legbol kapott szamot. Neki nem illik mint nekem, hanem neki KOTELEZO fundasan indokolni. . 2)Ha a biztositasi uzletet tekinti Concord egyeduli erteknek a WABE-ban? es a kamionozast a vesztesegeivel es az adossagaval zero ertekunek? Lehet. Akkor a Biztositas most mennyit er? A biztositas arbevetel 2019-re 65-60m EUR, a net EBITDA (1-9 honapra 4.6 m tenyszam van) elerheti a 6.2-6.5 m EUR szintet, es szamoljunk P/EBITDA=6-7 szorzoval, akkor a Biztositas erteke 6.5m*6=40m EUR, az 13Mrd Ft, szoval 13Mrd/17.7m rv=730Ft. Ha igy szamolunk WABE erhet, tisztan a Biztositojat tekintve erteknek, 730Ft.rv. Szoval igy sem jon ki.
Kosz. Elolvastam mindkettot, es egyikben sincs meg utalas sem arra, hogy honnan vette Concord azt a target =1785 arat. . 2)A Jovore vonatkozo varakozasukat bemasolom: " Opinion: We reiterate our recommendation on BUY, with a TP of HUF 1,785 per share. We are of the view that short-term and long-term measures will likely result in a margin improvement in the next quarters as it happened in Q3. However, we put a blame on ITS segment, which is continuously deteriorate the value of the Group. We see that it is still unable to recover, which demonstrates the very low pricing power of Waberer’s on the European routes. More importantly, the regulatory framework is shifting toward a more unpredictable and unfavourable direction, which aims at shrinking the Eastern European hauliers out of the Western European market. We therefore cannot exclude the continuation of the fleet reduction programme. We remind the investors that, in our view, RCL and WHB are the two segments, which can create value for investors, while ITS has been pulling down the results for a long time due to the inefficient capacities. Risks: Fuel price increase, restrictive measures from the side of the EU, and Brexit, which are beyond the scope of the Company, still pose the biggest risks. " . 3)Harom allitas van ebben benne: 1)Margin javulast varnak. Mire alapozza? Velemenyem? A Q3-ben mind a 4 margin mutato romlott a tavalyihoz kepest. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20191108v01q47wt4.jpeg . 2) A problemak legnagyobb okozoja az International szegmens, mely Concord szerint " keptelen helyreallni, mert nagyon gyenge az arkepzesi erejuk". Magyarul tul olcson kenytelenek szallitani. Velemenyem? Az Intl. szegmens Q3beli osszes arbevetel 169m EURbol 119m EUR, tehat a ceg 70% resze az, ami Concord szerint is a veszteseges resz. A ceg 70%-a a leggyengebb szegmens. Ezt a szemenst 1 ev alatt -12%al csokkentettek, de a veszteseg nem csokkent, hanem megduplazodott. Amig ez a szegmens nem javul, addig semmifele erdemi fordulatra nem szamitaneek. . 3)A Concord szerint a szabalyzok kiszamithatatlanul es kedvezotlen iranyba valtoznak, es emiatt tovabbi flottaredukcios erofesziteseket varnak. Velemneyem? Akkor most le kell epiteni a ceg 70% reszet? Az eddigi -12% leepites , nos, eddig nem hoztt fordulatot. Ha folytatjak, akkor WABE ujabb arfolyam-le-felezodesre szamithat. . 4)Egy realista kalkulacio a ceg ertekere? Nos, Concord nem publikalta a kalkulaciot. Nekem van egy szamitasom a kovetkezo 1-2-3 evre. Ha a Regionals es Biztositas uzletag er valamit, a Intl. szegmens meg leepul es nem er semmit? Akkor mennyit er a ceg? Akkor az EBITDA ebbol a ket szegmensbol most 5.9+1.6M EUR, e s egy P/EBITDA=6 szammal kalkulalva a ceg erteke (5.9+1.6)*6= 45M EUR, vagyis kb. 330Ft arfolyammal 14.8Mrd. Szetosztva 17.7M reszvenyre, 1 reszveny erteke= 840Ft. . Kedves Concord, honnan jott az a target= 1785?
Amúgy Magyar nyelven nem készít elemzést a Concorde? Ezt az elemzést sem találtam volna meg a saját oldalukon,ott hol található a Concodon belül,tudja valaki?
Bár pomperj megint írt tárgyi pontatlanságokat, de az első mondata igaz. Így szól: Semmi javulás. Kaptunk egy szép összefoglalót ismét arról, hogy vannak jelei a változásnak, de végső soron csak sikerült összehozni 8,5 millió veszteséget egy negyedév alatt. Mert az nincs kiemelve, de sikerült 3 millió eurót elkölteni tanácsadókra (55 részvényenként). A várakozást sikerült megverni - ami egy elemű volt (Erste). Ja, és ami olyan negatív volt erre a negyedévre, hogy az köszönő viszonyban sincs azzal az egész éves várakozással, amit egy hónappal ezelőtt tettek közzé. Érdekes.. vagy akkor azt gondolták, hogy az év végén durván fordul?
,,...a flottacsökkentési program első pozitív profithatásai már érződnek, és a nettó adósságállomány is kedvezően alakul." ,,Az Erste elemzői várakozásától az árbevétel elmaradt, az eredményszámok azonban kedvezőbben alakultak, különösen a nemzetközi fuvarozás EBITDA-ja múlta felül a vártat, és a veszteség is fele lett a vártnak." Én is ki tudok emelni mondatokat...
Nem egyik negyedévről a másikra lesz nyereséges...:D De jól van, nem mondtam én, hogy venni kell...csak valami pozitív hangvételt véltem felfedezni a portfolió részéről...
"Megduplázódott a Waberer’s vesztesége, de már látszanak biztató jelek" "Az egy évvel korábbinak a több mint kétszeresére rúgó, de az elemzői várakozásnál enyhébb, 5,6 millió eurós veszteséget könyvelt el a harmadik negyedévre a Waberer’s." "Az előző negyedévinél kissé nagyobb mértékben, 7%-kal csökkent éves összevetésben a Waberer’s harmadik negyedéves bevétele." "A harmadik negyedévben a rendszeres EBITDA 15,3 millió euróra rúgott, amivel az év eddigi legerősebb negyedévéről beszélhetünk annak ellenére, hogy az egy évvel korábbihoz képest 19%-os ebben a visszaesés." Nem is olvasom tovább, rohanok Waberer's-t venni. :)
WABE 2019Q3 jelentes roviden? Semmifele javulas nincs. A szoveges resz es magyarazat tobb helyen is ellentmond a kozolt szamoknak. . 1)A arbevetel lenyegesen, -7.1%-al esett vissza Lehet azt magyarazni, hogy tudatos leepites volt a tobblet kapacitasban. Ehhez kepest valoban, a kamionok szama esett, (tavalyi 1-9 honap es idei 1-9 honap osszehasonlitasban,) de csak -5.3%al es a soforok szama -5.2%al; szoval az arbevetel meg jobban esett, mint a le-epites uteme. A lemeno spiral a leepitestol nem lassult semmit. . 2)A netto veszteseg 2019 Q3-ben -5.6 m EUR, es 2019 1-9 honapban -19.1m EUR. A veszteseg-termeles tempoja EBITDA-ban merve lenyegeben valtozatlan maradt Q3-ben. Itt sincs semmi erdemi javulas, es Q3/Q3 osszehasonlitasban a veszteseg tavalyrol megduplazodott. . 3)A 4 margin mutato mindegyike romlott egy ev alatt, lasd 3. oldal. A romlas nem sok, jellemzoen 1-2%, de a gyengulo trend egyertelmu. . 4)Anetto adossag 286--->290m EUR-re nott, es az eeladosodottsagi rata (toke attetel) 3.8--->5.4 szintre nott. Ez nem jelentos romlas, plane akorabbi negyedevekhez kepest. De szo sincs arrol, hogy csokkent az adossag.
Nettó eredmény
2019 harmadik negyedében a pénzügyi eredmény 2,5 millió eurós veszteséget mutatott, szemben a bázisidőszak 0,9 millió
eurós veszteségével.
Szerintem meg vicces invesztor az, aki WABE-t optimistan latja. AKi az elmult 1 evben benne volt, az le-felezte a penzeet. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20191106v00qm07xb.jpeg . A management valtas eddig semmit nem hozott. A WABE pocsekol rosszul volt menedzselve evekig, rossz utemben invesztaltak… eppen a piac beomlasa elott… es ezt az elkepesztoen durva tevedest azota nem lehet korrigalni. A ceg evekig fog kinlodni 1500 szint alatt, es jo esely van megtesztelni 650-800 savot. . A regebbi Elliott szamozas tovabbra is ervenyes. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20190917v00q3n11b.jpeg . WABE-t most 6 meteres bottal sem piszkalnam.
ERSTE: Marad a veszteség - Ötletgyár Mini A Waberer’s csütörtökön a piac zárása után teszi közzé harmadik negyedéves eredményét.A cég várhatóan 11 millió euró veszteséget termelt a harmadik negyedévben, amelynek jelentős, mintegy 4 millió eurós része a forint kitettséget fedező 120 millió eurós hedge pozíción elért veszteség a forint gyengülése miatt. Ez azt jelenti, hogy ez a veszteség az elkövetkező mintegy egy év során „megtérül” az alacsonyabb költségekben, „ceteris paribus”.Annak ellenére, hogy a kamionok kihasználtsága a korábbi 9.000-9.500 km per kamion per hóról 10.000 környékére emelkedhetett, az eredmény csak kis mértékben javult, és a nemzetközi tevékenység továbbra is veszteséges maradt, s az egész eredményt a negatív tartományba húzza le. Az egészséges kihasználtságnak 11.000km körül kellene lennie havonta és kamiononként, hogy újra megfelelő profitot termeljen a cég.A kamionszám további csökkentése miatt az amortizáció még magas marad, hiszen a „termelésből” kikerülő kamionok egy pár hónapig még a könyvekben maradnak, s növelik az amortizációt. Így ez is negatívan hat, mint ahogy a helyi iparűzési adó is, ami árbevétel alapú. Az effektív adó 1,8 millió euró lehet annak ellenére, hogy a vállalat veszteséges.A megkezdődött fordulat jelei nagy valószínűséggel már láthatók lesznek az eredményben, amely azonban még mindig rossznak mondható. Ugyanakkor a negyedik negyedévi kilátások már jobbnak tűnnek, a csökkenő amortizációnak és a várhatóan tovább javuló kamion kihasználtságnak köszönhetően.
Waberers
2015. okt. 05. 18:00 BÉT határozat - értékpapír bevezetése
A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
link