A napi maximumon zárás nem biztos, hogy a legjobb ómen a folytatásra. Illikvid papírnál van, vagy, ha meg akarják csinálni a könyvet. Ha tételt akarnak összeszedni, akkor inkább szakaszosan veszik. Csak akkor lépnek feljebb, ha egy-egy sáv kipucolódott. Jobb a második scenárió. Stabilabb, hosszabb emelkedés lehet belőle és ami nagyon fontos, mivel nagy mennyiség került stabil kezekbe, nem hullik vssza azonnal az árfolyam. Nem állítom, hogy itt ez van, csak leírtam, hogy a tőzsde nem lotttó. Aznap ezt a papírt huzzák ki, oszt limit.
Azért ne feledjétek a záró 18.8 milliós kötés volt, 450 millás forgalom mellett. Nem is olyan régen még a 30 millás forgalom volt a megszokott. A 540 nem volt napi maximum, de jó indítás a további napokra. Ha a forgalom magas lesz, kevesebb az esély az árfolyam manipulálására.
én se vagyok biztos,de van tartalom a cégben, mégha az utóbbi időben ez a rv árban most nem fejeződik ki, hosszabb távon ki kell jönnie. vagy van olyan kockázati tényező,ami esetleg a rv ár esését eredményezheti reálisan? a cég profilja ,vezetőinek kapcsolatai elég biztos alapokat adnak sztem. de nem vagyok profi :) ilyen áron,azért már nem drága.
beszálltam ebbe én is. olvastam ,h a concorde szerint fel kell halmozni 700+ célárral. megpróbálok türelmes lenni és ha esik,akkor még veszek hozzá,ha emelkedik, akkor meg örülök :)
kell , hogy biztos legyen a megálmodott záróár... még a végén beleszarik, akarom mondani belekereskedik vki innen vagy onnan... aztán szerkeszthetik újra a fiúk által már jóváhagyott grafikont... :D
(UP)PENINN