A magyar utakon futó autók átlagos kora megállíthatatlanul növekszik, június végén már elérte a 14 évet - derül ki a KSH által most közzétett Statisztikai Tükörbõl. A magyar utakon futó autók átlagos kora már 14 év A
most azt játszák el, hogy forintban is el lehet csúszni....nem probléma, a Pali szerint nem szívatás, hát nem tök mindegy minek nevezzük, ha szívás lesz ebből is?
A hozzá nem értő emberekre rátukmálták a hozzáértőnek mutatkozó ügynökök. Ha bementél egy kereskedésbe és kp-val akartál fizetni, azt mondták, akkor drágább az ára. Egyszerű átverés volt. Lehetett tudni mi lesz a vége. Vajon miért engedte az akkori kormány?
senkit nem szívattak chf-fel önként vették fel emberek emlékszem, 2006-ban vettem fel huf hitelt, nekem neccesnek tűnt a deviza, a mára már mindenki számára beigazolódott kockázatok miatt. de senki nem titkolta, nem véletlenül nem kértem belőle én se. sok fasz felvette, megszívta, vagyonért megmentettük őket a hülyeségükből, de könyörgöm, lapozzunk és hagyjuk ezt a megszívatós legendát
1. talán olyan kocsit kéne venni ami az alany valós anyagi helyzetéhez illeszkedik és nem "2 számmal" nagyobban gurulni 2. a CHF jó lecke volt (még ha fájdalmas is), hogy sokak felismerjék, hogy nem túl szerencsés dolog shortolni az alpesi devizát (nem mentség, hogy a 80%-ának fogalma sincs, hogy mi az) 3. "Magyar Lízingszövetség és a Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége (Gémosz) azt szeretné elérni, hogy csak 8 évnél fiatalabb autókat hozzanak be az országba." ennél keményebb megoldás kell : 6 éves a max. korhatár a behozatalra és üzembentartásra max. 12 év, utána forgalomból való kivonás... rögtön végigfutna a tisztítótűz az utakon
Új kocsi? - Ugyan, ez a magyar autós valóság!
Ugrás a cikkhez