Nekem nincsenek illúzióim, legközelebb is meg lesz szavazva Tarlós. Elég párszor megint előadnia a jó zsaru - rossz zsaru szerepet Orbánékkal, és megszavazzák azok, akik az orrukig sem látnak.
„......lenne egy kérdésem a Kanadában, vagy a világban másutt élő olvasóinkhoz. Mit szólnának ahhoz, ha országuk vezetőjének hobbija egyszer csak „stratégiai” ágazattá lépne elő? Már az sem volt túl ízléses, hogy a kormányfő a kertje végébe közpénzekből építtetett egy olyan futballstadiont, aminek a befogadóképessége háromszorosa a falu teljes lakosságának, futballcsapata 2010 előtt valahol a megyei bajnokságban szerepelt. Közpénzből alapította az akadémiát, Puskás Ferenc nev...ével jócskán visszaélve: pl. az összes, a tehetséges focistához kötődő relikvia elcsaklizásával. Holott Öcsi köztudottan a főváros XIX. kerületéhez, Kispesthez kötődött, ahol felnőtt, és focizni kezdett. Az elmúlt években mintegy 600 milliárd forint jutott a focira: minden vazallus települése kapott modern stadiont: más kérdés, hogy a 3000-15 ezer közötti nézőhelyeket meccsenként alig pár százan töltik meg.... Miféle kormány az, amely a saját maga által stratégiainak tekintett területen sem képes elérni számottevő eredményt?...
Több mint 800 millió forint kötbérigényt jelentett be a BKV a 3-as metró vonalán futó szerelvények gyártója és felújítója, a Metrovagonmas felé, és azonnali hatállyal Magyarországra kérette a társaság vezetését - közölte a BKV pénteken az MTI-vel.
Amint saját kollégánk beszámolója alapján megírtuk: reggel nyugati pályaudvarnál a hármas metró szerelvénye az állomásnál megállt, de az utasok a vésznyitóval sem tudták kinyitni az ajtót, így azt ki kellett feszíteni és feszült jelenetek zajlottak egyébként is.
Azért gondolkodtam egy kicsit, mivel lehetne a budapestiek kedvében járni!
A Felcsútra épített stadionból kiindulva kitaláltam, hogy építeni kellene Budapestre egy 4 millió fő befogadására alkalmas stadiont!
Drukkoljatok, megkeresem ma ezzel a főnököt!
Ömleni fog a pénz! Lehet, hogy még Paks II-őt is eltoljuk pár évvel.
Nem tudom, hogyan lehet okosan megoldani a felújítást.
A metró csúcsidőben akkora forgalmat visz (percenként egy teli szerelvény), amit kék buszokkal nem lehet elvinni, hacsak nem egy összefüggő kék buszkonvoly vágja ketté Budapestet -- kb mint a Duna, mielőtt hidakat építettek volna rá.
És persze nincs is ennyi busz, amikor az M3 kiesik egy időre, a pótláshoz más vonalakról küldenek át egy-két buszt metrópótlónak (ezért nem szokta tudni a sofőr, hogy hol is vannak a metrópótló megállói). Ez kb úgy megy, hogy a diszpécser odaszól a Ferenciek teréhez közeledő 108-as busznak: "rakj ki minden utast és állj be pótlónak" - "merre induljak, északnak vagy délnek" - "várj mindjárt megmondom" ... "déli irányba az előbb raktunk be egy 34-est, indulj északra"
"ilyenkor kedvem van nekem is a "minél rosszabb, annál jobb" propagandára"
Gondolj arra , hogy ártatlan emberek fogják ínni annak a levét, a gecik villogóval járnak :(((
ezek a napi leállások már teljesen szokványosak, mondhatni hungarikum
de majd mikor egy szerelvénybe benn égnek páran a 3 ason az alagútba, akkor azt nehezen lehet majd magyarázni azzal, hogy kellett a pénz a stadionokba a gyep fűtésére
ilyenkor kedvem van nekem is a "minél rosszabb, annál jobb" propagandára:
az a napi 700 ezer utas nemigen fog még egyszer Tarlósra szavazni. De Orbánra se nagyon.
Így jár az az ország ahol mindenki le van kenyerezve putyin által.....kuss van, nincs reklamáció.....
Hol a faszomban van a törpe népnemzeti, miért nem védi a 700 ezer budapestit akik naponta használják a metrót
Szánalmas és siralmas
péntek reggeli csúcsforgalomban ismét elromlott a felújított orosz metrókocsi a 3-as metró vonalán.Az Újpest felé tartó metró a Nyugati pályaudvar állomáson robbant le. Munkatársunk a szerelvényen volt, azt tapasztalta, hogy a metró nagyjából 10-12 percig állt az állomáson zárt ajtókkal, a tömött kocsiban és a peronon álló tömeg értetlenül egymást bámulta. Eközben nem történt semmi azon kívül, hogy a metró vezetője a hangosbemondókban 6-8-szor elnézést kért, majd azt mondta be, hogy a szerelvénynek vissza kell tolatnia, és újból beérkeznie az állomásra, hogy ki lehessen nyitni az ajtókat.A zsúfolt kocsiban feszült hangulat volt, többen fideszezni, mészároslőrincezni, bezzeg a nyolcvanasévekebenezisjobbvolt-ozni kezdtek.„Stadion, az van, de ezt a metrót nem tudják megcsinálni”.
„Gyerekek, nyugi, mindjárt engedik a gázt."
„Emberek, meg kéne próbálkozni egy vésznyitással, segítsenek kifeszíteni az ajtót!"
Két metrókocsiból végül úgy jutottak ki az utasok, hogy két izmosabb férfi szétfeszítette az ajtót. A vezető végül végigment a kocsin, és mechanikusan, kívülről kinyitotta a többi ajtót. Több olvasónk is arról számolt be, hogy a vésznyitók nem működtek rendesen. Facebook-kommentekben is írták, hogy
link
remélem nem trollkodni jöttél ide ba+
remélem nem fogsz szórakozni 700 ezer emberrel akik naponta veszik igénybe azt a szaros metrót
Menj és küld a kurva anyába a főnökeidet , hogy csináljanak valamit, mert ha abból baj lesz akkor nem fogják meguszni azt garantálom....és ha nem értesz egyet ezzel a gondolatommal , te mint troll akkor te ios elmehetsz a kurvaanyádba jó messzire ahonnan ide küldted
Mondasz valamit!
Meg is kérdezem a tudod kit, hogy tudok-e metrót építeni, mert akkor össze lehetne ilyennel kötni az egyik Budapest közeli stadiont az budai várral! Azzal is jó pénzt lehetne keresni!
Azt csak a másik cikkben írták le, hogy a vésznyitók nem működtek. Vagyis ha füst, tűz keletkezett volna az utastérben, akkor ők szépen kinyúlnak. Kíváncsi vagyok, engedik-e idáig fajulni ezt a játékot. Jobb helyeken nem szokták megjavítani az elromlott eszközöket?
Tudjuk, hogy hihetetlen, de ma reggel nem jár(t) a 3-as metró
Ugrás a cikkhez