Nem véletlen Bármit megtennenek már csak jöjjön a nafta, meg ki is fizetne a MOL a tranzit dijat. Röhejes, miközben agyon adoztatja a kormányunk a nemzeti zembereket
A 480 forintos benzinárstop megszüntetéséről ír az Orbán-kormány volt helyettes államtitkára .A szükséges mennyiség leszállítására alkalmas lenne a korábban nagy viták kereszttüzébe került Adria vezeték, amely a tengeri szállítással érkező nyers kőolaj szállítását teszi lehetővé az Adria és Százhalombatta, valamint Pozsony között. Ehhez azonban az is kell, hogy érkezzen az adriai kikötőbe a tengeren kőolaj. A vezeték kapacitása névlegesen is évi 10 millió tonna, azaz elegendő szállítókapacitás volna, ha lenne mit szállítani rajta. A szakértő szerint ha a helyzet nem rendeződik egyhamar, akkor „a fenti lehetőségeken túl a magyar kormánynak újabb »választási kampányelemét« kell lenulláznia, mert meg kell szüntetnie a benzin ársapkát, mivel üzemanyag import nélkül, hatalmas hiány alakulhat ki! Ehhez viszont az kell, hogy a külföldi nagykereskedőknek megérje behozni Magyarországra az üzemanyagot.” Holoda szerint még enélkül is komoly fennakadásokra lehet számítani az üzemanyag-ellátásban. Az ilyenkor törvényszerű pánikfelvásárlások erre még rá is tehetnek, ami a korlátozott kiszolgálás (5-10-20-50 liter naponta) miatt már most is hatalmas vitát okoz egyes benzinkutakon. Márpedig, ha az emberek mozgásukban – saját hibájukon kívül –korlátozódnak, az össznépi felháborodást eredményezhet (mégiscsak fontos dolog a szabadság, ugye?). Akár még egyes embereknek a tengerparti szabadságát is idő előtt megszakíthatja az országos káosz – írja a szakértő.
A 480 forintos benzinárstop megszüntetéséről ír az Orbán-kormány volt helyettes államtitkára .A szükséges mennyiség leszállítására alkalmas lenne a korábban nagy viták kereszttüzébe került Adria vezeték, amely a tengeri szállítással érkező nyers kőolaj szállítását teszi lehetővé az Adria és Százhalombatta, valamint Pozsony között. Ehhez azonban az is kell, hogy érkezzen az adriai kikötőbe a tengeren kőolaj. A vezeték kapacitása névlegesen is évi 10 millió tonna, azaz elegendő szállítókapacitás volna, ha lenne mit szállítani rajta. A szakértő szerint ha a helyzet nem rendeződik egyhamar, akkor „a fenti lehetőségeken túl a magyar kormánynak újabb »választási kampányelemét« kell lenulláznia, mert meg kell szüntetnie a benzin ársapkát, mivel üzemanyag import nélkül, hatalmas hiány alakulhat ki! Ehhez viszont az kell, hogy a külföldi nagykereskedőknek megérje behozni Magyarországra az üzemanyagot.” Holoda szerint még enélkül is komoly fennakadásokra lehet számítani az üzemanyag-ellátásban. Az ilyenkor törvényszerű pánikfelvásárlások erre még rá is tehetnek, ami a korlátozott kiszolgálás (5-10-20-50 liter naponta) miatt már most is hatalmas vitát okoz egyes benzinkutakon. Márpedig, ha az emberek mozgásukban – saját hibájukon kívül –korlátozódnak, az össznépi felháborodást eredményezhet (mégiscsak fontos dolog a szabadság, ugye?). Akár még egyes embereknek a tengerparti szabadságát is idő előtt megszakíthatja az országos káosz – írja a szakértő.
city szerint Egy napra vagyunk azoktól az adatoktól, amelyek fordulópontot jelenthetnek a piacok számára.Ha a szerdai fogyasztói árindex nem mutat némi lassulást az árakban, akkor a várakozások a Fed szeptemberi nagyobb kamatemelésére emelkednek, ami esetleg megdönti a részvényeket. De ha a helyzet a másik irányba ingadozik, különösen a meglepően jó állásadatok után, akkor érvényesülhet az a nézet, hogy a dolgok nem olyan rosszak, mint amennyire féltek/a Fed-emelések hamarosan megvalósulhatnak. https://www.marketwatch.com/story/the-red-flag-that-preceded-a-halving-of-global-equities-in-2000-and-2007-is-back-warns-citi-11660042645
Tréder Topik :o)
hát mindenkinek jó horgászatot! ))
link