Legalább a csúcsidőben fizessenek teljes árút, könyörgöm, hogy a paraszt melós, aki kitermeli neki a nyugdíját, ne a banyatankot kerülgesse reggel, mert a mamika akkor ér rá csak vásárolgatni unalmában, vazze!
eleve baromság volt ingyenessé tenni a 65 év felettiek utazását.
hány fiatal nem keres annyit nettóban, mint sok nyugdíjas, és abból fizeti a saját teljes áru bérletét, meg ha van 1-2 iskolás korú gyereke, akkor még az övéiket is.
max be lehetne vezetni a nyudgíjas jegyet (mondjuk felébe kerülne mint a normál), ha esetleg valaki nem akar nyugdíjas havi bérletet venni 3330-ért.
"Bármely tagállam saját nyugdíjas állampolgárainak kedvezményt biztosíthat tehát, azonban abban az esetben, ha az utazási kedvezmény igénybevételének feltételeként kizárólag meghatározott életkor betöltését írja elő, azt az egyenlő bánásmód és a diszkrimináció tilalma értelmében valamennyi EU tagállam meghatározott életkort betöltött nyugdíjas (tehát magyar) állampolgárára is alkalmazni kell."
A külföldi - 65 év feletti - réteg nem iktatható ki ...
Annyi a különbség, hogy akkor azt a pénzt többé-kevésbé racionális döntések alapján költenék el, mert a korlátlanul ingyen hozzáférhető erőforrásokról nagyon kevesen döntenek racionálisan.
Pl. azok az öregasszonyok, akiknek nem futja arra, hogy rendesen befűtsenek, és ezért fűtött tömegközlekedési eszközökön melegendnek nap közben, ha megkapnák ennek a költségét, rendesen be tudnának fűteni, és akkor a dolgozó emberek sem izzadnának meg a buszon nagykabátban állva.
amikor bevezették akkor még szarabb volt a nyugdíjasok pénze mint a fiataloké
az a mostani jobbanteljesítésben lett szokás tekintettel a gazdaságunk valós és nem plakátalapú teljesítményére, hogy akinek van munkája az max szart se kap fizetésnek
amúgy ha jól számolom, akkor töredék annyi pénzről van szó, mint amit épp talán tegnapelőtt olvastam, hogy mennyit hajítottak oda a vajdasági magyaroknak, hogy költsék amire tetszik
kábé ennyiből építenek egy-egy sokadik stadiont is, nem?
a haveroknak hány napba telik ennyi pénzt ellopni manapság? így az év eleji nagy lassúságban lehet, hogy öt napig is eltart
úgyhogy szánalmas, hogy azon megy a fejtörés, hogy ki alól mit kell még kihúzni, hogy működjenek még egy kicsit a dolgok ebben az országnak látszó tárgyban
persze matematikailag ki lehet számolni, hogy mennyi költség eshet a 65év feletti utasokra...vajon ha nem utaznának akkor annyival kevesebb villamos, vonat,stb. járna és megspórolható lenne a 8+x mrd??
Ha a főváros meglépi,jön a többi is.Igazi az lett volna,ha Tarlós valami kézzelfogható dokuval szemléltetve vezette volna elő ezt a 8 yardot,mert így csak lóg a levegőbe.Kérdés,mennyi a billegő,65 év feletti szavazó és rokonsága a fővárosban.Amennyiben ez ismert/Kubatov lista,Nemzeti Konzultációs válaszlevelek,stb.../kiderül,hogy bevállalja e valaki,hogy az utazási díj bevezetése 65 felett,vagy a fővárosi pozíció esetleges elvesztése ér többet.
A vajdasági 50yard mellett említhető még az MNB képvásárlási,alapítványi,testőrségi kiadása és sorolhatnám még a további eszement kiadás átcsoportosíthatóságát,de csak pufogás.Érik a csatlakozási hajlam a tömeg megmozdulásra.13-án kiderül,hogy ki,mennyire gondol bele ebbe az eszement kapkodásból eredő káoszra.Aki kiáll,magáért,a jövőért,a gyermekei boldogulásáért teszi.Felelősen döntsön mindenki.
Tarlós: a 65 felettiek 8 milliárdos veszteséget okoznak a fővárosnak