cég vegye meg,60 ért ,ezt hozták törvényben tessék itt az alkalom,teszem fel mikor korona elindult akkor is vehettek volna még ocsobbért ,nem tették szégyelhetik magukat hiteltelenek lettek.
Lehetséges, hogy az új cégcsoport mégis nem véletlenül jött létre és lesz munkája a BUBE nélkül is. Úgy néz ki a háttérben dolgoznak a fiúk csak a "kirakatot" kell majd rendbe rakni.:))
A Triman-féle vasutas cég apportjához keletkeztettek egy csomó új SET rv-t, ezekkel fizettek a cégért, viszont ezen rv-ek a mai napig nem kerültek bevezetésre a BÉT-re. Ennek elmaradása miatt korábban már büntetést is kaptak (talán idén májusban, most nem emlékszem pontosan). Ennyi a sztori.
Na bazdki, mai pókerpartin többet nyertem mint egész évi nyomorult magyar tőzsdén 😄 Ez már legalább zsebben. Na nem mintha egetrengető összeg lenne. De ebben a helyzetben ennek is örülök.
"még a Triman rv-eket sem sikerült tőzsdére hozni" - ezt már annyiszor hallottam, de esküszöm nem értem miről van szó. Ha nem gond elmagyaráznád a gyengébbek kedvéért. Köszi.
Gondolom az veszi meg, aki szintén bízik a le majd fel jóslatban. Vagy aki hosszútávú befektető - emlékszel, én is így gondolkodtam még a rv felől a tavaly decemberi munkareggelin. Csak hát azóta eltelt 8-9 hónap anélkül, hogy bármi történt volna - még a Triman rv-eket sem sikerült tőzsdére hozni, más cégeknél hasonló művelethez max. 1-2 hét szükséges. Vagyis itt valószínűleg az akarat hiányzik, ami elgondolkodtatott a befektetés időtállóságát illetően.
VIP kiszálló alatt egy jó árat értek, és természetesen magamra nézve, hiszen ezek relatív dolgok. Amúgy valószínűleg a sobadi 'lock-up' leteltét követően lesz egy felrántás, hogy sobadi is tudjon menekülni; nyilván úgy gondolja a menedzsment, hogy addigra stabilizálódik a cég helyzete, pl. épp az új üzletág következtében, és sobadi sem akar majd kiszállni.
Az, hogy a BUBE alvállalkozói listán nem szerepelnek az semmit nem jelent, mert lehetnek ők egy lépcsővel lejjebb hiszen az egész építőipar így működik az ilyen nagy projekteknél meg pláne. (Ugye senki (csak OV ) nem gondolja, hogy ML és családja cégei mindenhez értenek) Nem láthatunk bele és ily módon nem i s kell bele látnunk. Történt valami, ami szakmailag jó, akkor ennek örülni kell a többit majd meglátjuk. Az, hogy a papírral mit spekáznak egyesek az egy külön történet szerintem.
Szakmai szempontokat figyelembe véve teljesen igazad van. Kérdés az, hogy milyen jövőbeli vasúti fejlesztéseknél (vagy máshol is?) szeretnék majd a saját daruzási kapacitást felhasználni. Donquatto szerint ugyanis a BuBe alvállalkozói listáján nem szerepel a cég - ennek nem néztem utána, és azt sem tudom, hogy ettől lehetnek-e még alvállalkozók. . Ugyanakkor azt gondolom, hogy a megalapozott döntést meg kellene előznie egy üzleti tervnek és egy üzleti modellnek (valószínűleg készítettek ilyet, néhány szóban ezt akár felénk is ismertethették volna), illetve azt is célszerű lenne talán körvonalazni, hogyan képzelik el a szükséges kapacitás megszerzését (az új cég ugye már megalapításra került, jó lenne ismertetést kapni annak feltöltésével kapcsolatosan is).
Nem tudhatjuk, hogy az új cég hogyan jött létre. Amennyiben felvásárolja a kisebb konkurens hasonló profilú cégeket (ebben ügyes a SET), akkor ez még jól is sülhet el, hiszen a jövőben szükség lesz ezekre a gépekre és amit írnak az tényleg valós: nem lesznek kiszolgáltatva alvállalkozónak hanem ők maguk látják el a feladatokat a saját ütemezésük szerint. Ez nem tudom mit fog hozni a részvényárfolyamba, de a termelést szem előtt tartva ez pozitív gondolat és ésszerű lépés.
Ezek alapján nem azért akarnak a tőzsdére menni, hogy új lehetőségek nyíljanak a cég előtt, hanem az árfolyam mozgásokat akarják meglovagolni, az őrült folyamatokban. :-)
Bármilyen jól átgondolt, új üzletág megnyitása ugyanezt eredményezheti/eredményezhetné. A gond az, hogy a korábbi többi projekt is így indult, majd lényegében mind kifulladt.
Mi másra gondolhatnának? Per pillanat ez lesz az egyik legnagyobb vasútfejlesztési projekt idehaza, bár biztosan vannak/lesznek kisebb, helyi fejlesztések is.
Set Szekta és trú ÚRRRRAKKKK fenklubja