Ugyan már, hiszen oly sokat bizonyítottak: - sikertelen kamu tőkeemelés a legelején - EtiCar kifejlesztése - Oszkó kooperációból kihoztak egy f.a.-t az Ivánka-ra - 1000-es tőkeemelési ígéret után inkább részvényfelosztás és mára kb. negyedelés - Ingatlanprojektből 0-val kiszállni (illetve hát nah ennyi maradt itt) - Triman tőkeemelés után elsüllyedt megrendelések volt még persze némi csipcsup MNB birság meg kapcsolódó feljelentés is, na de hát az már tényleg nem lehet az Ő hibájuk. Majd most az újrareorganizálódással és új húzónévvel, még néhány 10 mio rv bevezetésével csak sikerül majd vmi. :)
Enegem ez a vonal nem érdekel, mint befektetés. 101 millió volt a bevételük tavaly, abból nem lehet nyereséget eltenni. Triman és a vasút érdekel. 36-os vételeimet kiszórtam. Hadiiparra lövök. Persze van itt még bőven, de ha ez a sztori marad, akkor én kiszállok.
Szerintem még egyelőre ne adjunk össze semmit, mert azt fogjuk, kicsit felcicomázva, visszakapni a következő tájékoztatóban. Ötleteljen csak a menedzsment, dolgozzon meg a kisbüfik pénzéért!
na ha ennyire okos vagy, mond már meg előre hol az alja egy papírnak????? Vegyél bele 38ba, majd nézd ahogy pl: lecsorog 28ft-ra.....és akkor is okoskodj......Mert ugfye sokan belevettek 100ft, 80ft,60ft...stb...és így lejebb. Lehet mákos voltál, de nem tart örökké, ezt jegyezd meg....
Set Szekta és trú ÚRRRRAKKKK fenklubja