Dm nél a nagytulajoknak tettek vételi ajánlatot tudtommal. Az itt a triman és j.g. esetleg Sobadi. Ők summa valamivel 50% alatt vannak ha jól tudom + még pár "kooperáló" ;)
valaki felrakja 36 fölé kevéssel, majd jön az öntő és ráborítja a 35.6-ra. Átlátszó. Ez nem napi játszós. Ez keményen büntit ér!!!!Ez az árfolyam manipulálása. Főleg ami hónapok óta itt megy. Hihetetlen h nem tűnik fel az MNB/BÉT-nek!
35,6 Ft Leverve! Ez igazán mélyrepülés! Nem számítottam erre igazán. Vagyis inkább arra, hogy ennyire nem foglalkozik a vezetés az árfolyam szinten tartásával és engedi leejteni 100-ról 30-as szintre. Pedig ideje volna már valami sajtóhírnek, ami megdobná....
van kb 4000db-om olyan 50 forintért, akkor most szégyeljem magam? :) aki meg nem érti a viccet, az menjen sírásónak. arra írtam, az 1ft-ot, hogy ha "ÉN" mondanám meg az árfolyamot, akkor ez lenne. te nem örülnél? :) ma 1ft-ért vennél 50M-t, holnap meg eladnád 100-ért. legalább a humor maradna meg, ha már kirabol egy senkiházi cég...
Nem kell. DM-kert is megbízott emberek szedték össze piacról(amennyit tudtak), olcsón, 48-60ft közötti áron. Nem vettek nagy pakkot, csak 6 hónapig szépen gyűjtögették, hírre meg felment 180ft-ig, majd visszazuhant 56ft-ra. Volt aki tudta előre h a mészárosék megveszik, az is vette 50ft-ig. Szépen keresett is vele.
Itt vered magadat te is mint mások a 6 hónap alatt, hogy így lesz 37ft meg úgy lesz 18ft. Ha ennyire biztos vagy benne, csak tudod valahonnét, mert h a grafikonokból ezt nem lehet kiolvasni az megint biztos. (akkor meg benfentes infód van, az meg ugye büntetendő!!!) Vered magad arra h vennél 1 milláért 1ft-on 1 millió darabot. Én meg tudnék venni 50milláért és???? Imeretlenül könnyű vagdalózni, inkább húzz el más topicba. Kiváncsi lennék, hogy itt hány darab rv-d van. Könnyű úgy keménykedni, h pl 40ft körül szálltál be!!!
Kiírták a Budapest-Belgrád vasútvonal újabb szakaszának tenderét Két évvel azután, hogy a Budapest-Belgrád vasútvonal ún. déli, Soroksár és Kelebia közötti szakaszára kiírták a nagy, 2 milliárd dolláros felújítási és bővítési tendert, a minap kiírták az északi rövid, Ferencváros és Soroksár közötti szakaszra is a kivitelezési tendert. Itt nem adták meg a beruházás becsült teljes értékét vagy nagyságrendjét a közel 7 km-es szakaszra, de több korlátot is beépítettek a kiírásba, amelynek eredményét már decemberben megismerhetjük. A Budapest-Belgrád 166 km-es magyarországi vasúti szakasszal kapcsolatos projekt kivitelezője a kínai-magyar vegyesvállalat, a Kínai-Magyar Vasúti Nonprofit Zrt., amely múlt pénteken írta ki a közbeszerzést a MÁV honlapján elérhető anyag szerint. A déli, Soroksár és Kelebia közötti szakaszra már 2019 nyarán kiírták a tervezési és kivitelezési szerződését, a nyertes vállalkozó a CRE Konzorcium lett. Az északi, Ferencváros-Soroksár szakasz külön tendereztetését a Világgazdaság információi szerint az indokolta, hogy a folyamatot össze kellett hangolni a fővárosi HÉV-fejlesztésekkel. A lap részletesen összefoglalta a most megjelent tendert, így kiderült, hogy
A nyílt eljárás kb. 6,9 km hosszan, azaz 14 vágánykilométer hosszan zajlik majd kettő nyíltvonali vágányon egy nagyállomás (Soroksári út) érintésével. A tervezési és az engedélyezési sebesség is 80 kilométer per óra.
A beruházás további eleme a villamosított vonal építése, átépítése, új állomási és vonali biztosítóberendezés létesítése, valamint az ideiglenes megállóhelyi peron utasforgalmi és üzemeltetési célú létesítményeinek kialakítása. A beszerzés nem kapcsolódik európai uniós alapokból finanszírozott projekthez, vagy programhoz. A szerződés időtartama 38 hónap.
Az ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje szeptember 20. Ezeket hatvan napon belül bírálják el, amelyet további tizenöt nappal meghosszabbíthatnak, így tehát ha ezt kihasználják, akkor valamikor decemberben megtudhatjuk a nyertest.
A kiírásban nem tüntették fel a beruházás becsült teljes értékét vagy nagyságrendjét, ugyanakkor kikötötték, hogy az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy meghatározzon egy olyan összeget, amely felett az adott ajánlatot érvénytelennek nyilvánítja. A dokumentációban az is szerepel, hogy amennyiben egy ajánlattevő nyújt be érvényes ajánlatot, a beszerzési eljárást eredménytelennek nyilváníthatják.
Az ajánlatkérő az ajánlati kötöttséggel járó ajánlat benyújtását ajánlati biztosíték nyújtásához köti, amely 1,5 millió amerikai dollár. Több alkalmassági kritériumot is felállítottak, így például pénzügyi szempontból csak az pályázhat, aki az utolsó három mérlegfordulónappal lezárt üzleti évben a beszerzés tárgyából (vasút- és vágány építés, illetve az ezekhez kapcsolódó létesítmények kivitelezése) legalább nettó 35 milliárd forint árbevételt fel tud mutatni - írja a lap.
Set Szekta és trú ÚRRRRAKKKK fenklubja