Sziasztok! Én egészen konkrétan Orbók úrtól kérdeztem rá a vasút kérdésére. A Mátó-Stábnak csak jogosultsága van, az eszközparkot egy másik (jövőbeni) cégvásárlással kívánják pótolni. Viszont a jogosultságoknak köszönhetően már egy ideje tárgyalások folynak egy olyan céggel, akinek a fő tulajdonosa még Zuckerbergnél is okosabb.. :)) Addig még sok víz lefolyik a Dunán... ...és úgy néz ki, hogy mi vele együtt csordogálunk.. Ennyit tudtam segíteni.. :) R: 730
En sem nagyon, de megkérdeztem egy nyugger ex MÁV fejes rokonom ő mondta h ennek a cégnek vannak kizarolagos engedélyei kulonbozo vasuttechnikai dolgok beszerelesere karbantartására !!
Szerintem eszközpark van. A biztosítóberendezésekhez és kábelek fektetéséhez nem kellenek olyan milliárdos gépek, mint pl ami a síneket meg a talpfákat rakja. De nem értek hozzá ;)
A switelskynek és a máv-nak szállítottak be.vagyis volt beszállítói minősítésük. (Az utolsó 6 mio huf értékben karbantartásra, és lejárt 2018.05.31-el) Ezeket bármikor, de jellemzően min. évente felülvizsgálhatják/vizsgálják. Egy tulajdonos változás pl. Pont jó ok erre. De egyébként, eszközpark pl honnan is lesz a csilliárdos megrendelésekre?
Az megvan hogy a switelsky dolgozik velük régóta? Vélhetőleg elegendo tanúsítvány megvan, ez a mostani szerintem. Upgrade vagy megújítás, kiemelt projektekhez pl. De kár kár kár ;)
Arra írtam, ha megnézed az előzményt, hogy valaki azt írta, hogy bejáratott vasúti biznisz! Én meg nem tettem kérdőjelet, de akkor újra írom! Bejáratott? ISO tanúsítvány nélkül? (itt arra gondoltam, hogy ISO tanúsítvány nélkül biztos mindenféle komoly cég megbízta őket munkákkal, akiknek feltétele az ISO tanúsítvány!) Korrekt? Érthető?
Pont ezt néztem én is. Nagy a csend, nincs kapkodás. Kíváncsi leszek az április végi záróra és a májusi eredményekre. Vajon mikor lesz meg az ISO minősítés? volt egyáltalán annak valami határideje? Szvsz a rendszer kész, csak a minősítés kimondása van hátra.
SET Nyrt