Topiknyitó: Konzumos 2017. 03. 31. 02:49

SET Nyrt  

TR Investment Nyrt új neve: SET Nyrt
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
zsoltee77
zsoltee77 2019. 03. 26. 20:30
Előzmény: #28778  Hathor
#28780
Szívesen mentem volna, de 1 hét múlva nyit a boltunk, hajtás van. :)
Törölt felhasználó 2019. 03. 26. 20:30
Előzmény: #1  Konzumos
#28779
Szerintem ezt még nyitóban mínusz limitbe verik.
Ezért kár volt felfüggeszteni nagyon szar 😂
Hathor
Hathor 2019. 03. 26. 20:29
Előzmény: #28776  zsoltee77
#28778
Ja.. csak Te hianyoztal, meg Metwolf :)
Mozzarella
Mozzarella 2019. 03. 26. 20:24
Előzmény: #28775  rocker7
#28777
Gyorsabb voltál a válasszal. :)
zsoltee77
zsoltee77 2019. 03. 26. 20:23
Előzmény: #28771  Hathor
#28776
Te is voltál? :) 
rocker7
rocker7 2019. 03. 26. 20:22
Előzmény: #28774  dexter
#28775
Na ez kemény... ha ennyire nem értesz valamihez, akkor arról ne írj légy szíves. Nézz utána az alapoknak, mi az a blokklánc, hogy működik, stb.
dexter 2019. 03. 26. 20:14
Előzmény: #28768  goodquestion
#28774
"mert a blokklánc adatbázis decentralizált, mindenhol hamisítani kellene ugyanazt és ugyanúgy, ez zsákutca a csalók számára" Ez komoly? Blokklánc adatbázisban lesznek az adatok? Azért, hogy ne lehessen hamisítani? És ezen a ponton nem tűnt fel senkinek, akik élőben hallgatta az előadást, hogy ez egy átverés? És kik fogják tárolni az adatbázist? Ki fogja ingyen rendelkezésre bocsájtani az erőforrásait, hogy tárolják az adatokat, ill. hitelesítsék azt? Vagy ezért fizetni fog a SET az adatbázist tárolóknak, ill. az adathitelesítőknek? Ha igen, mennyit?
goodquestion 2019. 03. 26. 20:08
Előzmény: #28772  goodquestion
#28773
Amit még kiemelnék, hogy Orbók úr mindig úgy szólította meg Popovics Lászlót, az OTP IT vezérét, hogy "mi" azaz ők, azon vannak, hogy valami új értéket teremtsenek. Ebből számomra egyértelmű, hogy Popovics szakértőként is benne van a fejlesztésben, nem csak szakmai előadóként számítottak rá, és már meg is érkeztünk a bank szektorhoz, amely kivételesen igényes és érzékeny használt autók finanszírozásakor a jármű előéletére, teljes körű bevizsgáltságára és feddhetetlenségére, amit a jelenlegi eszközökkel és adatokkal szinte lehetetlen tökéletesen elérni, arra ott van a blokklánc technológia.   
goodquestion 2019. 03. 26. 19:57
Előzmény: #28769  goodquestion
#28772
Persze a sok troll, valószínűleg saját magából indul ki, azaz "oldjuk meg okosan nepper stílusban" az egészet. Nem kell ide EitCar, hogyan fogunk ezután simlizni? A jó és a rossz hír is egyben, hogy nem ők a célközönség, ennek a terméknek szegmens teremtő jelentősége van és lesz, csak mint minden újdonság, ami a csalást és a mutyit próbálja visszaszorítani, az hihetetlen ellenségeskedésbe és tébolyultan ösztönös tagadásba ütközik. Nyugi, nem kell izgulniuk azoknak, akiknek már ma megkérdőjeleződött az etikusságra való törekvése, nem lesz köztelező használni, egyelőre! Beléphetnek az ügyfelek közé a flották mellett a biztosító társaságok, bankok és autókölcsönzők is, akiknek nem mindegy milyen autóért vállalnak kockázatot, fedezetet vagy kitől és mennyit vonnak le a kaucióból? 
Hathor
Hathor 2019. 03. 26. 19:52
Előzmény: #28767  Wiwa
#28771
Nevemben ne beszelj :)
sarkanyolo2 2019. 03. 26. 19:51
#28770
Sziasztok!
Nekem van papírom, próbálom közép-hosszú távon nézni, de engem is csak közepesen győzött meg a rendszer, viszont a lízinges lehetőségben én is látok potenciált.
goodquestion 2019. 03. 26. 19:45
Előzmény: #28768  goodquestion
#28769
A Volkswagen és a dízelbotrány óta tudjuk, hogy mekkorát, hány mrd EUR-t lehet bukni, amikor éveken át hamisítod az adatokat egy szoftverrel. Azt már tudjuk, hogy ők nem tárolták blokklánc alapú adatbázisban a kibocsátási paramétereket. Ha létezett volna egy ehhez hasonló applikáció akkoriban, most még nagyobbat bukott volna az autóipar. Nekem tetszik az ötlet, egyszer még viszontlátjuk a saját autónkban is. 
goodquestion 2019. 03. 26. 19:37
#28768
Két részre bontanám az adatbevitelt. Van egyrészről a hardveres, amit nehéz vagy inkább lehetetlen utólag meghamisítani, mert a blokklánc adatbázis decentralizált, mindenhol hamisítani kellene ugyanazt és ugyanúgy, ez zsákutca a csalók számára. A másik input csak egy lehetőség, amikor én, mint felhasználó önkéntesen felviszek információt egy javítást vagy szervizt követően, ez utóbbi nem kötelező, de eladáskor meggyőző és értéknövelő a leendő új tulajdonos szemében.
Wiwa 2019. 03. 26. 19:28
#28767
Kicsit megforditom a dolgokat ....mi akik páran ott voltunk a mai bemutaton , lattuk az app lenyeget és fontosságát a hétköznapokban. De miért mi bizonygatjuk itt olyanoknak akik ....nem ertenek hozzá , nem látják at , egyszerűen nem is akarjak átlátni . Bizonygassak ők nekünk , hogy miért is nem jó , és miért milyen helyeken nem lehet használni , bevetni ezt az alkalmazást ! Gyerünk akkor írjátok le miért is nem igazán célszerű találmány , ötlet , app ez a ma bemutatott termék ???????????????
HoStrucc
HoStrucc 2019. 03. 26. 19:24
Előzmény: #28765  feel
#28766
:D  
Ja kéne egy új vezér aki rajzol bele 
feel
feel 2019. 03. 26. 19:14
Előzmény: #28757  HoStrucc
#28765
ott ures :-)
vadparasztok 2019. 03. 26. 19:05
Törölt hozzászólás
#28764
Törölt felhasználó 2019. 03. 26. 19:05
Előzmény: #28762  HoStrucc
#28763
Ez jo, hirtelen nem is vettem szamitasba, hogy nem csak lakossagi vonalon lehet ez erdekes. Koszi, vegulis nalam az a konkluzio, hogy adjunk neki egy eselyt, hatha jo lesz.
HoStrucc
HoStrucc 2019. 03. 26. 19:03
Előzmény: #28759  Törölt felhasználó
#28762
Figyi, komolyabb hangnemben: akkor derül ki hogy értékes e ha lesz rá vevő. Addig nem tudjuk meg... Viszont: ez egy láb csak, kihizott egy terméket, majd állhat neki a következnek vagy ha ez esetleg beindul akkor fejlesztheti. Azért ha valakit érdekel mondjuk flotta vonalon ami a közleményben is volt hogy elsődleges célpont, akkor ott jó pár 1000 autóba bekerulhet. Havi 1000 ért. Szépen fog termelni ha bejon. Nekem ennyi elég. 
vadparasztok 2019. 03. 26. 19:03
Törölt hozzászólás
#28761

friss hírek További hírek