A Volkswagen leanyvallalatarol beszelunk, amely a vilag egyik legnagyobb iparvallalata. De ha csak az Audi Hungaria Motor Kft.-rol beszelunk, akkor is KK EU egyik legnagyobb cegerol van szo. Egy 30 eves szerzodes megkotese elott valszeg izekre szedtek a PE-t egyreszt cegugyileg, masreszt a muszaki oldalrol a miskolci projektet. Ekkora cegnek nem tetel az a penz amiert a megfelelo szakemberek elvegeznek egy ilyen jellegu munkat. Viszont a presztizs veszteseg annal nagyobb lenne, ha a beharangozott zold projekt megse sikerulne, vagy teszem azt a PE-rol kiderul hogy nagyuzemben csak penzt talicskaznak. Szoval a szerzodes megkotese az elobb emlitett problemak minimalis valoszinusegere utal szvsz.
Nem lesz több ilyen projekt?
Költségracionalizáció?
Törölt felhasználó2015. 05. 04. 23:14
#108392
Egyebkent T.P. megtette amiert jott, levezenyelte az Audi elokeszito targyalasokat, ahol valszeg penzugyileg es szakmailag is csontig hatoloan atvilagitottak PE-t (egyebkent szamomra ez az egyik legfontosabb erv PE mellett, mert vegul uzletet kotottek). Bokorovics "hataridos" Balazs keves lett volna egy Audihoz es ezt ok is ereztek hazon belul. Ezert kellett egy szakmailag hiteles ember nekik. SZVSZ.
Azért, mert egy nyomorult, akinek ez az egyetlen öröme az életben. A másik kettővel együtt. Nyugodtan átugorhatod a hozzászólásaikat, csak a fórum széttrollkodása a céljuk.
gusztustalan ahogy itt ajnározzátok egymást, Gyimothy egy régi bútordarab, a régi reflexekkel együtt, lényegében egy sunyi suttyó, a Bokor-érából, tőle nem fog jobban menni a részvényeseknek...
PANNERGY