"Lukács Csaba:
E sorokat Delhiből írom, ahova az ukrán légitársaság gépével érkeztem.
Az AeroSvit 1994-ben alakult (negyvennyolc esztendővel a Malév jogelődje után), hatvankét százalékban állami tulajdonban van. Gépei hetente négyszer repülnek New Yorkba, Bangkokba és Karacsiba, hetente háromszor Pekingbe és Delhibe, kétszer Torontóba és egyszer Sanghajba. Egy év alatt negyedével nőtt a flottájuk, a Delhibe tartó gépen nem volt szabad hely. .. Miközben a világon mindenhol jó üzlet a repülés, a magyar nemzeti légitársaság szibériai tulajdonba került, a Ferihegyi repülőtér a németeké, a földi kiszolgálás jó részét egy török cég végzi. Már szendvicset sem tudunk készíteni gazdaságosan?"
Nos, ha Fletóék könyvelnek, ők ki tudják hozni veszteségesre a szenvicskészítést is, és meg tudják győzni a magyar nemzetet arról, hogy a szendvicskészítő üzemet jó dolog eladni külföldi befektetőknek.
Erről szólt az utóbbi évtizedek átverős politikája. :(
link
E sorokat Delhiből írom, ahova az ukrán légitársaság gépével érkeztem.
Az AeroSvit 1994-ben alakult (negyvennyolc esztendővel a Malév jogelődje után), hatvankét százalékban állami tulajdonban van. Gépei hetente négyszer repülnek New Yorkba, Bangkokba és Karacsiba, hetente háromszor Pekingbe és Delhibe, kétszer Torontóba és egyszer Sanghajba. Egy év alatt negyedével nőtt a flottájuk, a Delhibe tartó gépen nem volt szabad hely. .. Miközben a világon mindenhol jó üzlet a repülés, a magyar nemzeti légitársaság szibériai tulajdonba került, a Ferihegyi repülőtér a németeké, a földi kiszolgálás jó részét egy török cég végzi. Már szendvicset sem tudunk készíteni gazdaságosan?"
Nos, ha Fletóék könyvelnek, ők ki tudják hozni veszteségesre a szenvicskészítést is, és meg tudják győzni a magyar nemzetet arról, hogy a szendvicskészítő üzemet jó dolog eladni külföldi befektetőknek.
Erről szólt az utóbbi évtizedek átverős politikája. :(
link
Mi lesz veled Magyarország?