A legtöbb európai uniós tagország nem teljesíti a közösség levegõminõségi standardjait, egyes kelet-európai országokban, így Magyarországon pedig a légszennyezettségi helyzet még a kínainál és indiainál is rosszabb - áll az
A sok tizenéves dízel szutyokkal kéne kezdeni valamit az utakon. Állítom a dízel kocsik nagy százalékát ki kellene vonni a forgalomból ha szúrópróbaszerűen lennének közúti ellenőrzések.
Ennél sokkal súlyosabb, hogy pl. észak Mo.-on szeméttel, bálás ruhával, stb. fűtenek az emberek, éppen ami a kezük ügyébe akad, mert nem telik fára, szénre. Többek között a nemzeti gázszerelő által megvett Mátrai Erőműben is több kommuniális szemetet égetnek már el, mint lignitet, persze feketén, hatosági engedély nélkül.
Ott a pont!Nekem is ez jutott eszembe a cikkről.Ehhez
tökéletesen passzol pl. a 11:28-as pf cikk és azok is, amik arról
szólnak, hogy az észak-magyarországi régió az egészségügy,
munkalehetőségek tekintetében az EU sereghajtója. És vegyük hozzá, hogy
az országban ott találhatóak a legkiterjettebb erdőterületek, és
mégis.... Én az ország másik végében élek, most készülök venni levegőtisztítót. Rohadt drágák, de szükséges.Ha valakinek van tapasztalata róluk, akkor azt szívesen venném. Én a svájci IQAir-t néztem ki, annak a legjobb a szűrése.
indiával nekem is vannak fenntartásaim, de az itthoni kínakép már eléggé túlhaladott, sokkal előrébb tartanak fejlődésben, mint ahogy az átlagemberek gondolják, simán bármi lehet
Még Kínában és Indiában is jobb a levegõ, mint Magyarországon
Ugrás a cikkhez