én még a részvénykibocsátás előtt vettem, 8 EUR fölött, majd 6 EUR-ért is...és éltem a vásárlási opcióval. jelenleg kicsi mínusz van, de bízom benne, hogy néhány éven belül beváltja a reményeimet! ;)
Végül a nagy részét eladtam, azt a pénzt megforgatva rövidtávon talán jobban járok. (tehát ha hétfőn az LHAG 10 százalékot emelkedik, akkor tudjátok kinek kell megköszönni)
Ma erőre kapott kicsit, nagy a kísértés, hogy a jegyzett részvényektől megszabaduljak, mert bár hosszabb távon sokkal többet érnek majd, addig lesz még néhány kör lefelé.
Amikor a légiforgalom kezd helyreállni a világban, már késő lesz lufit venni. A jövőt árazzuk mindig. Bele kell ülni egy távoli opcióba, kézre ráülni és türelmesen várni. Nem tudjuk hol lesz az alja, lehet, hogy túl is vagyunk rajta.
ebben semmi meglepő nincs. A légiközlekedésnek magához kell még térni, akárcsak a cégnek.. Szerintem ha ez a 6 EUR körüli szint marad tartósan, és nem szakad be 5 EUR környékére vagy az alá, akkor már jók vagyunk és utána emelkedhet majd fokozatosan.
Én azt az infót kaptam (OTP) hogy szembeállítható lesz a veszteségekkel, így nincs más dolgunk mint egy kis veszteséget termelni (pl. a Lufi részvénnyel most könnyű:D)
mondjuk a történetben azért nekem maradt egy furcsaság: ugye a most eladott lufi papírjaim veszteségét megkaptam EUR-ban, viszont az éves eredményem ezzel a veszteséggel csökkent, ergó a veszteség 15%-át nem kell a NAV-nak befizetni....Ez esetemben a kb. 860 ezer Ft 15%-a, ami kb. 130 ezer Ft....Ez így hogyan állja meg a helyét majd a 2021 adózásakor?
ja, megvan mi a probléma, az, hogy a lufi jogos pénzt eur-ban kaptam, ezért nem látom mondjuk egy richter vételre kattintva a befektethető egyenlegben, hanem csak az eur-ban lévő papíroknál lévő befektethető egyenlegben, akkor ezt így rendben. Egyébként 999 darabra kaptam 2442 EUR-t, ez ha jól számolok azt jelenti, hogy a jogot 2,44 EUR-nál értékesítették, ez kb. a várt lett a 2,1-2,8 sávban (tulajdonképpen pont a közepe)
Lufthansa
Lufthansáról így a mai 30%-os reccs után jöhetnek a vélemények.