Igen jogos az eszreveteled, de nem art at ovatossag. Egyebkent meg egy dolog: az elozo evek hatalmas inflacioja nyilvan kell hogy emelje a rv arakat. Mert ugye 3 evvel ezelotti forintbol megvett rv most a felet sem eri ha valaki eladja es a forintot akatja felhasznalni. Meg akkor is igy van ha valakik ezt nem veszik figyelembe es elvezik a magas kamatokat.
Érdekes dolog ez a minden részvény ára az egekben van ... Miért is ?? Tudtuk hogy idén erős év várható a részvénypiacokon.. Covid háború után a piac ki van éhezve a normalitásra ( növekedés)..Én úgy látom hogy sok a sztori ami még be sem indult igazán vagy ki se futotta magát . Pl : Nyomda Hm török üzlet, USA még csak most fog kezdődni , Afrika sincs még a csúcson.. Appeninn még akár idén is lehet oszti , de jövőre majdnem biztos plusz jó eredmények.. Telekom : cél az msci index e kerülés - más kategoria , erős eredmények . Waberers : nagyon profi a menedzsment 2-3 év még mire igazán beindul melynek végén egy KKE-i megkerülhetetlen logisztikai szolgáltatóvá válik..De sztem megfog jelenni máshol is .. Otp ? 19 K nál csak többet ér... Mol: 2025 re erős évet jósolnak az összes olajoscégnek , amelyek már rég másra fókuszálnak ... Opus ? ... Nagyon jó eredmények várhatók ahogy halad a menedzsment a klf cégek összefésülésével , racionalizálásával.. MBH még most kezd beindulni... stb stb mi a drága akkor ? 😂
Sajnos a nyomdát elcsesztem, de nem baj nem lehet mindent eltalálni. https://invst.ly/13y8kn Bivaly erős, de egyszer itt is lesz korrekció és talán majd 2,5- 3K között újra ránézek. Egyelőre akinek van az nem fog rosszul járni.
Hát igen az ANY az egyik, nagyon ragaszkodom hozzá. Bízom, hogy a jó kilátások miatt és a tisztességes osztalék politika miatt nagy korrekció ott nem lesz, sőt még akár a közeljövőben is bízom az emelkedésben ha a Concorde egy magas célárat fogalmazna meg. Itt az is segíthet, hogy sokan keresik a helyét a pénzüknek és a viszonylag magas osztalék vonzó lesz, megveszik a korrekciót. Waberer s rövid távon egy kérdőjel, minden azon múlik ezen az idősíkon , hogy megkapja-e a Posta Biztosítót. Hosszabb távon biztos jó lesz. Autowallis nagyot ment de szerintem már nincs sok benne felfelé, osztalék nélkül a növekedési sztori szerintem ennyit bírt, viszont nagy visszaesésre sem számítok. A nagyok főleg az OTP nagyon drága nekem. A MOL továbbra is egy kérdőjel, minden az osztalék mértékétől függ. A Richtert vennék, de nincs rá elég szabad tőkém.
Szerintem azok a papírok már neked vannak.:) Igazából a kiszállási pontokat lenne érdemes keresni, de ez sem könnyű. Nem szeretnék károgni (erre van már más és más topik), de valahol szerintem is vége lesz az emelkedésnek és eljön a korrekció. Csak a mikor és milyen mértékű lesz ez a kérdés. Nem árt óvatosnak lenni, de bevallom magam sem tudom igazán mit csináljak, mert nehéz a döntést meghozni.
Minden jó részvény árfolyama az egekben van, szerinted ennek ellenére melyikben lehet még potenciál, melyiket érdemes figyelni, követni és jó beszállóra várni.
https://invst.ly/13y4zk Kioldalazott a 3 szögből és azóta finoman szólva hektikusan viselkedik: ide-oda rángatják igazából jelentős forgalom nélkül. Most úgy néz ki, hogy igazán esni sem tud, de emelkedni sem. Nagyon sok türelem kell hozzá, mert most csak mozi van. Itt is érdemi hír kellene, ami megmozgatná, de már lehet ez sem menti meg a halálkereszttől, ami a távlatokban képbe került. Én örülnék ha itt 1400 környékén ez megvalósulna és utána lehetne újra épülni, de ez félek sok időtbe fog kerülni. Összességében nem néz ki jól, de remélem lesz meglepetés és rám cáfol.:)
Köszönöm. Én is a hírre várok, de egyenlőre nem akar jönni. Erre azt szokták mondani, hogy ami késik az nem múlik. Lassan publikálják a 4. negyedévet, mondjuk attól még nem várok csodát, bízom abban, hogy 3800 Ft-tól nem engedik távol, mert az a MOL-nak kellemetlen lehet. Illetve a tavalyi évet meghaladó oszti javaslat is jól esne.
https://invst.ly/13y3dd Egy picit aggódom és drukkolok, hogy visszakerüljön a sárga emelkedő csatornába, mert ezen belül most egy csökkenő csatiban mozog. Kb. 3650 fölé kellene stabilan kerülni, hogy visszatérjen. RSI-t nézve és Bolli szalagok szűkülését figyelve ez nem tűnik lehetetlennek, de ehhez valami hírre és ebből adódóan erősebb forgalomra lenne szükség. Ez a pozitív verzió a negatív változatot inkább le sem írom.
Kisbüfik topikja