A Fővárosi Közgyűlés szerdán támogatta a 2024-es budapesti olimpiai pályázat alapját képező helyszín-kiválasztási javaslatot. A képviselők 21 igennel, 1 nem szavazat ellenében, 9 tartózkodás mellett fogadták el a helyszínkiválasztási javaslatot. A...
a teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=14&i=226126
Mondjál már légyszíves 1 db normálisan működő állami akármit! Bár csak ez az ország lenne olyan sikeres mint az E-on. Vagy szerintem akkor is sokkal jobban járnánk ha azok vezetnék az országot, akik az E-on-t! (ennél gázabb úgysem lenne!)
Jó a példád! Majd mi adjuk el az Eonnak a gázt, amit az Eon ad ma el nekünk!
Szóval a menedzsmenten múlna az ügylet?
Akkor most csak azért vagyunk szarban mert az Orbán van kormányon?
Ha nem lenne így akkor minden a legnagyobb rendben menne, csak a kommunikácóban?
tök mindegy, hogy mekkora Magyarország, ha Budapesten kell A-ból B-be utazz....
a "minden csak tervezés és szervezés kérdése" eddig is működött? gondolok itt arra, hogy csúcsforgalomban előfordul, hogy meg kell várni a következő villamost, mert tele van, stb.
illetve az autóközlekedés is mintha nem olyan lenne, ami a "minden csak tervezés és szervezés kérdése" tükrében valósulna meg, már most sem, amikor még kb. fele annyi ember akarnak A-ból B-be jutni...
szóval visszatérnék a korábbi kérdésre: hol lesz a szellemváros, üresen maradó lakásokkal, intézményekkel, illetve hogyan képzeled el a közlekedést?
nem részletkérdés, hanem talán a legfontosabb kérdés....
adott egy párt, amelyik a 4-es metró projektjét is megfúrta 1998-ban... ezektől várod azt, hogy Budapest közlekedését rendbe tegyék? épp most akarták tönkre vágni az agglomerációs közlekedést...
amennyiben nem vásárolják fel ügyes sororsgyurik akkor a HHH réteg szépen "lelakja" azokat is ahogyan tette idáig még a rendelkezésükre bocsájtott lakások zömével....
a budapesti közlekedést minden budapesti ismeri, és szidja... most, amikor még nem toppan be +3-400e vendég, akik a rendezvény helyszínek között ingáznának...
vagy úgy gondolod, hogy TV-n fogják követni az eseményeket?
Eljön az idő és minden járat 20 percenként (esetleg 30 perc) közlekedik, vagy a dupláját kell fizetni a bérletekért, nem beszélve az egyszeri utazásokról!
a 4-es metrónak azért tett keresztbe a fidesz, mert a közgép előd vegyépszer nem épített metrót, csak utakat, így a Budapestre szánt összes fejlesztési pénzt a vegyépszeren keresztül lapátolták ki.
bukták is a 2002-es vállaszást.
a 4-es metró esete meg jól mutatja, hogy a fidesz mit is képzel Budapestről...
úgy vannak vele, hogy pénzt kilapátolni nem lehet olyannal, amihez ők nem értenek.
a Dunán te nem fogsz emberek ezreit hajóztatni. óránként max pár százat.
helikopterrel többet viszel át csepelről a margit-szigetre egységnyi idő alatt, mit hajóval.
Nem gazdaságos, nem lehet gazdaságos az a metró vonal!
Budapestnek a közlekedési hálózatát nem segíti! Ha most leállítanák a párhuzamos felszíni közlekedést, amit a metrónak kellett volna kiváltani, olcsóbb lenne, de káosz is azonnal jelentkezne!
Meddig lehet lapátolni a pénzt és mikortól nem kilapátolás? Kormányfüggő?
szerintem meg minden vitaképtelen baromságra nem kell reagálni, mindjárt jön az, hogy majd mailben küldözgetik a nézőket ide-oda aztán írhatsz arra is érdemben
Fővárosi Közgyűlés: elfogadták az olimpiai helyszíneket
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=14&i=226126