Nem napi 5-20%-t termelő pappirosok,de 2-5 év távlatában ott lell lenni az árazásuknak,mint a ma még belső égésű motorokkal szerelt tömeggyártásúaknak/VW,BMV,FORD,GM,stb./.Persze a hasznot néha ki kell emelni az EV-kből is,mert vannak más lehetőségek is,de mellőzni nem szabad ezeket hosszú távon.X Peng,Nió a kedvenceim.
A lufi inkább 900 dollár körül volt. Ha hozza a várt eredményeket és a drasztikusan növekvő autóeladást akkor most inkább olcsó. Nem igazán van olyan vállalat akinek ilyen magasan növekednek az eladásai 2025-ig. Az Európai autógyártók is azért húztak bele az elektromos autógyártásba, nem véletlenül.
Illene emelkedni nekik, bár Én a Teslat bottal sem merem piszkálni (szerintem ha 20-olna is lufi kategóriában lenne). A kínai ev-nek meg lassan illene valamit mondani a hong kongi (esetleg a shanghai) kereskedés bevezetéséről, telik az idő.
Feltörekvő EV gyártók