részemről most nincs benne megfelelően jó R/R melletti setup egyik irányba sem... ez a hajó most kikötött, szerencsére rajta voltam, kis városnézés után meg kell várni a következő járatot újabb célállomással. :)
hát ja, talán azért, mert valóban korrekció is, de a fő 3-ason belüli korrekció... valami "elvetemült"-féle lehet, ami az ilyen 'mekkmester'-eket mint én, totál össze tudja zavarni. :)
a kis "korrekcióféle" akár lehetett volna a 4-es is, de akkor az előtte lévő 3-as lett volna a három impulzív felhullám közül a legrövidebb, ami meg nem lehet... az EWT sem királyi út, de tény, hogy sokat tud segíteni. ;-)
Az 1.26-ról lejövő cuccosba nekem is beletört a bicskám korábban, viszont a mostani, kb. hétfő dél óta futó alakzatot már tekinthetjük sztem egy nem túl acélos fel-impulzusnak m15/m30-on, melynek a 4-esében bolyonganánk most. Mivel a 4-es bármilyen korrektív szerkezet lehet, így mostanra az én kezdetleges ismereteim szerint már csak a double-three szerkezet maradt (középső X-el) és flat vagy hsz. lezárással link ... melyből lassacskán fel kellene ágaskodnia MINIMUM 1.2418x környékére... oszt' onnantól megint szabad a pálya mindkét irányba.
Már ez azt jelenteni, h a trend csatorna felső vonala(1,242x) felett van és ott is zárna egy H4 gyertya, kezdetnek megteszi...más nem onnan shortolni lehet.
EUR/USD