Én egyelőre kiutaltam, számlát még tartom egy darabig. Ha lesz megfelelő minőségű felületük, akkor visszatérek. Amúgy ezt nem értheted, de ha nem vagy benne, ettől az egésztől kihullik a hajad, menekülj.
Sziasztok! USA részvény osztalékfizetése október 11-n volt. Az IB-n aznap ahogy kell jóvá lett írva. Erste-nél a mai napig nem jött meg..... 6 nap óta csücsülnek a pénzen, plusz még az osztalékjóváírásért a sarcot le is vonják.... igazán ügyfélbarátok!
Tragédia ez a rendszer, fingom sincs mennyi a beker áram, hol vagyok nullában, mennyi a nyereségem egy lezárt pozin, ráadásul az hogy minden kötéskor még feldob egy szerződést, hogy azt is hagyd jóvá, komolyan azt hiszik ide csak mari nénik jöttek, akik évente egyszer vesznek valamit? Napi 50-szer görgetni, elfogadni, plusz sok másodpercet elvesztegetni ajánlattételkor ma, amikor nyugaton tőzsdei cégek milliókat áldoznak dollárban arra, hogy századmásodpercekkel gyorsabb legyen a kapcsolatuk a tőzsdéhez, egyszerűen elfogadhatatlan. Ha követek egy instrumentumot, és változtatom az árat a betett tételen, akkor ott marad szerződésekben az is ami nem is él már. Mi a faszért? Ma is vagy 50 ajánlat volt már nap végére a listában, de ebből 30 már rég nem is élt. Van hogy alig találom meg, hogy melyik az élő ajánlat, volt hogy vissza akartam vonni, de már nem tudtam, mert fél perc volt mire eltaláltam melyik is az élő szerződés a listában, és melyik nem. A mobil applikáció egy fos, arra, hogy kövesd a kereskedést teljesen alkalmatlan, arra jó max. hogy egy már meglévőt menedzselgess fapadosan, kurva lassan, egy kötésen ma 20-30mp-et homokórázott mielőtt bekerült. Komolyan, ha nem látnám nem hinném el, hogy ez egy mai magyar banki környezetben elfogadható, debil, amatőr hibák tömkelege az egész.
NYESZ-R számlámra utalt pénzből vettem magyar részvényt, szabad pénz a számlán előtte nem volt.A törvény írja elő, de az Erste oldalán is kint van: "Tranzakciós díjkedvezmény! Minden, a nyugdíj pénzszámlára történő befizetést követő, befektetési eszköz vételére vonatkozó tranzakció – a befizetés erejéig – díjmentes." Természetesen levonták a 0.0035%-ot Akik figyelnek és szólnak szó nélkül jóváírják, de ez tiszta lopás, MNB vizsgálat kijárna, merthogy megnézném azt, hogy 1000 emberből kb. hány ellenőrzi le, vagy egyáltalán tud-e róla.Randomnál minő csoda tudta a program, hogy mi a törvény és mi a dolga, sose volt ilyenből probléma.2007 óta még nem volt idejük kijavítani a programot, pedig anno mint régi Erste ügyfél kismilliószor jeleztem és írták jóvá a jogtalanul levont tranzakciós díjakat.Lopni jobb, mert sok kicsi sokra megy.Anyádat Erste!
Őszintén nem tudom...Ahogy olvastam itt a nálamnál régebb óta ismerők akik ismerték ezt a rendszert ,nagyon sokan írták,hogy jelezték ezt az erste számára,de nem foglalkoztak vele,és én már nagyon régóta olvastam ezeket a hozzászólásokat.Igazából véve nem hittem el ,hogy ennyire tragédia a rendszerük,mint ahogy sokan írták anno,de teljesen igazuk volt...
Napokban írtam egy hozzászólást ,pontosabban kritikát,ami ezt a trágya erstés fost illette...Nem vagyok egy hőzöngős típus,de nagyon trágár szavakkal tudnám illetni ezt a fos rendszert,egyúttal velük...Amit ez a "nagytudású" cég képvisel és nyújt,az inkább hasonlít egy harmadik világbeli pénzügyi szolgáltatóra..Egy haráridős tranzakciót kötöttem náluk,(ez volt az utolsó is)amit az első tíz percben nem engedett lezárni a rendszer.Ijesztő hogy egy nagy kontraktusszám esetében minimum szívinfarktus éri az embert ,mert percekkel később érkezik meg a teljesítés visszaigazolása is...Mondhatnám hogy béna vagyok,de több mint 10 éve hatizom,és ez most rendszerprobléma lehetett,nem pedig a rendszer nem ismerése...Átláthatatlan ,drága,hol működő hol nem rendszer...A többi problémát le sem írom...Az adóbevallásban ettől a cégtől könnyen fog menni az elkészítés...Kiutalom ettől a cégtől a teljes pénzem,és örökre elakarom felejteni ezt a kis kalandot...Ebben a topikban többet ezért nem fogok szerepelni,mindenkinek sok sikert!Remélem sokan olvassák olyanok is ,akik most nyitnának számlát valahol....Bye-Bye erste...
Sajnos igen:( Beszéltem mindkét céggel (Erste+KBC) soroltam a problémákat és nagyon önérzetesen védték a saját rendszerüket. Nem is értették, hogy mi a probléma amikor kérdeztem, hogy mitől realtime ez az egész? Grafikonok nem frissülnek, a megbízások beadása egy kész tortúra, különösen a KBC-nél, ahol a petit elavult programnak nevezték. De mondom 15 éve is jobban működött mint Önöknél a jelenlegi. Lárifári, nem érdekli őket, nem haragszanak meg ha más cég szolgáltatásait veszem igénybe stb.
ERSTE NetBroker
A telefont nem veszik fel!!!