szerintem azert ekkora rendszereknel akar nagyon messze is lehet egymastol a frontend meg a backend. Akar teljesen mas prognyelven, architekturan. Az meg hagyjan, hogy egyiknek semennyire nincs atjarasa a masikra, meg nem is ert a masikhoz, lehet nem is 1 cegnel dolgoznak/egyaltalan 1 orszagban fejlesztik a 2t. Azert a valosagban nem egeszen ugy megy, hogy figyi fejlesztö gyere at frontendröl es oldd meg, hogy mi a gond az adatbazissal.
Belépésnél pont ugyanúgy csináltam mindent, mint percekkel korábban, de úgy látszik, másodszorra megkönyörült rajtam a rendszer, vagy talán az intelligens csápokkal aktív retinaműködést észlelt, tehát továbbjutottam a nagy fehér képernyőn.
Folytatom, sikerült belépnem, és kártyalimitet módosítanom. Előtte beszélgettünk egy jót Mirával, de sajnos nem tudott segíteni. Apropó, történt már olyan bárkivel, akinek Mira érdemben tudott segíteni? Kötve hiszem. Na térjünk vissza a feladatra. Most úgy kellene majd interneten vásárolni, hogy közben nyitva van a weben a bank? Na ezért kellemetlen, amikor ilyen jellegű és tartós hiba van, mert a felhasználó elszokott a webes felülettől, és fogalma sincs, hogyan is jön majd az internetes fizetésnél jóváhagyás, vagy jön-e majd egyáltalán.
Sajnos nem. Húsvétkor a Macis/Nyuszis logó kirakása pl sokkal fontosabb, mint a folyamatban lévő konkrét felhasználók ezreit érintő adatvesztés megjavítása. Pár fejlesztőt az adatvesztős projektről anno levettek és átrakták őket macis ikonokat kipakolászni. Ez csak egy példa, hogy mit csinálnak ilyen helyzetben a managerek (meg a fejlesztők/üzemeltetők). Botrány az egész IT. Na visszanyelem a hányásomat és kódolgatok tovább. :)
Most kivételesen igazi pénzből vennék kis dkj pakkot, erre ez történik. Mondjuk a cél a dkj vásárlással igazából az utaláis díjak megkerülése, de pssszt :D
Tehát itt vagyunk 'Your session expired', és van egy ikon, hogy 'Vissza a bejelentkezési oldalra'. Ráklikkelünk, és semmi, de semmi nem történik. Közben másik oldalt látjuk, hogy "Egyszerű, személyes, intelligens". Tényleg az, a semmi pofonegyszerű, és rendkívül személyes is, és ki vitatná, hogy intelligens is. Nem lehetne inkább egy icipici ramaty külsejű, de működőképes valami, kérem?
Erste story, következő felvonás. Honlap szerint ugorjunk neki bátran (legyetek bátorak) a George webnek, mindent is tud, amit a George app. Hát, nem ennyire jó a helyzet. Nekiugrunk, George Web, halleluja, név, jelszó, belépés. Első feladat, hogy gyorsan ráklikkelni a telefonon feljövő kis megerősítésre, majd jóváhagyni, megoldva, juhéé. Ezután megjelenik a nagy nagy semmi a képernyőn, se üzenet, se semmi, csak nézed a fehérséget. Tehát még mindig halott.
Problem 1: kártyalimit állítás nem megy (már itt elvérzek). Problem 2: a simplepay fizetéskor pedig elindul(NA) a George app, hogy hagyjam jóvá. Ilyent még nem tapasztaltam náluk korábban, ez most teljes KO, és már tegnap délután óta.
Egyelőre a lóf@sz használható az Ersténél, kezd a tököm tele lenni velük, mert épp vennék valamit interneten, és még mindig be van sz@rva George.
Törölt felhasználó2023. 09. 06. 12:22
#2085
Sziasztok! Segítenétek? Erste Pro real-time, mennyire használható Macbookon? Egyáltalán használható?Az élő adatok mennyire késnek?Van aki esetleg használja? Köszi a válaszokat!
legalább az megy. de ott is nayg gáz lehetett, mert tegnap este egyszer próbáltam belépni, erre hajnal fél 3 -ig 32-szer küldte el a telefonra ugyanazt a kódot....
ERSTE NetBroker
A telefont nem veszik fel!!!