Egyébként az általam felvetett problémák ma is jelentkeznek, dereguláció nélkül is, mert a hatóságok is nagyon sok átgondolatlan fejlesztést engedélyeznek, ha a megfelelő kapcsolatokat hajtanak fel, vagy megfelelő zsebekbe fizetnek kenőpénzt az építkezők.
Másik dolog, hogy ha szerinted nem is épülne be pillanatok alatt a Budai-hegység és a Pilis, ott van a Margit sziget és a Hajógyári sziget kiváló helyen, közlekedéssel (vagy Népliget, Városliget). Mi akadályozná meg, hogy valaki megvegye, felparcellázza? És olcsóbb is lenne, mint a rozsdaövezetek beépítése, amiket meg pont nem a reguláció, hanem a tulajdoni viszonyok kuszasága és a terület rehabilitációjának magas költsége miatt nem tesznek meg.
Másik dolog, hogy ha szerinted nem is épülne be pillanatok alatt a Budai-hegység és a Pilis, ott van a Margit sziget és a Hajógyári sziget kiváló helyen, közlekedéssel (vagy Népliget, Városliget). Mi akadályozná meg, hogy valaki megvegye, felparcellázza? És olcsóbb is lenne, mint a rozsdaövezetek beépítése, amiket meg pont nem a reguláció, hanem a tulajdoni viszonyok kuszasága és a terület rehabilitációjának magas költsége miatt nem tesznek meg.
Az LMP a CSOK-ot is megszüntetné