A várakozás közben csináltam egy jó 300% hozamot 2 év alatt, de aranyos vagy. A Telekomban pl certivel voltam benne 300-440 között, Appennin 135-290. Pannyval 300-ról is voltam bent, és már több kört csináltam vele. AW nagy részét 92-110 között vettem az elmúlt 4 hónapban. Szeretek várakozni, amikor tudom, hogy alulértékelt részvényben ülök. Sokan úgy ülnek egy papírban, hogy fingjuk sincs az értékéről.
A 117-tel annó nem volt gond, nem volt messze a fair value-tól. A ShareNow 96,2 Ft-os apportja viszont vérlázító. Az tényleg elriaszthat befektetőket, hogy a haver kap 96 Ft-n, más meg vegyen sokkal drágábban. Mindezt úgy, hogy tavasszal lenyilatkozták, hogy nem lesz több kibocsátás.
A nyilvános részvénykibocsátás pont, hogy növeli a közkezet, tehát likviditásnövelő. Ellenben a ShareNow apport zártkörű volt ,nem növelte a közkezet, ellenben növelte a darabszámot. Na az valóban nem növelte a likviditást, viszont csökkentette az egy részvényre jutó vagyont és nyereséget, tehát ez a lépés valóban rombolja az árfolyamot.
"Az AutoWallis árfolyamát az is fékezi, hogy a korábbi részvénykibocsátás, illetve a részvényekkel való fizetés miatt sokan magas árfolyamon jutottak hozzá a papírokhoz, és most ugrásra készen várják, hogy realizálják a profitjukat. Ezt a nyomást csak a befektetői bázis szélesítésével lehetne csökkenteni, mindezt nem feltétlenül részvénykibocsátással, hanem például hitelviszonyt megtestesítő értékpapírokkal, ami mágnesként viselkedne a külföldi befektetők körében – véli Vágó Attila. " Tehat a management igenis felel erte es bele is nyult nem egyszer az árfolyamba negativan!
Már leírtam többször, mi nem frankó, de alapvetően ez egy durván alulértékelt részvény. Így aki az átlagnál nagyobb hozamot szeretne, annak majd vennie kell.
A managementnek nem feladata mesterségesen forgalmat generálni. A management feladata a társaság terveknek megfelelő üzemeltetése. Az esetleg feladata lenne, hogy nőjön a közkéz, mert akkor nőne a súlya az indexekben, és az hozna többletforgalmat. De még az sem garancia semmire. A Telekomban pl. az elmúlt években nagyon gyakori volt a néhány tízmilliós forgalom.
Szia. Teljesen felesleges volt a körítés....😂🤣. 7 milla forgalom egy BET PRÉMIUM KATEGÓRA "papírban". Mindent elmond. Álmodoztak korábban hogy így meg úgy ...Aztán most így jó pár évvel később....!!! Reál 113 / 114 Forgalom 7,627,240 FT. "Mari néni sarki bolt forgalom". Már "napizni sem jó ez a szut*ok". Sok nyerőt
Az Appban sosem volt hirdetés, kampány, ekkora körítés mint itt az AW ben. És ennek ellenére a kutyának se kell, alapok messzire kerülik, kicsikre próbálják rásózni, sikertelenül. Amíg vannak sokkal jobb sztorik addig ez így is marad.
UI: https://www.vg.hu/penz-es-tokepiac/2023/10/sokat-lehetne-keresni-a-kispapirokkal-csak-kevesen-ertik-oket-elso-resz Érdemes meghallgatni: 1:15 !!!!!!!! ("Unalmas") 😂😂🤣🤣🤣 Unalmas???? Igen az AW egy nagy UNALOM!!! Nem most hanem az utóbbi években!!!! Édes istenem. Valaki ma az OTP fórumba az AutoWallist "beajánlotta". ( ("Autowallis és dm-ker részvénybe is érdemes átmenni egy körre"). Kapott 13 mínuszt rá.!!! " Egy "körre". Hát írtam neki én is mit gondolok az elképzelésről. Sok nyerőt
Appennin. Több mint 5 év folyamatos lejtmenet és árfolyam hetedrészére zuhanás után után most mindenki 150-nél szállt be és vállt kőgazdaggá. Senki sem szenvedett el rajta masszív veszteségeket és nem tart fentől. Tankönyvi példa a stop loss bemutatására.
Autowallis SZAKADÉK!