Az index súly meg a közkéz kapitalizációjától függ. Azaz pl növelni kellene a közkézt. Ez viszont amolyan zéró spielnek tűnik, mert kb pont azt a mennyiséget szívnák fel az intézmények a súlynövekedés miatt, amit azért dob a piacra a cég, hogy nőjön az indexsúly. ha egyébként a Share Now nem apport formájában történt volna, hanem a kisbefektetőknek is adnak lehetőséget 96,2 Ft-n jegyezni, akkor kapásól nagyobb lenne ugye a közkéz, azaz nőhetne a súly. Ebből a szempontból is elhibázott döntés volt, minden egyéb tényezője mellett.
Jó reggelt! Nekem az jutott eszembe hogy ennek a cégnek idén van/volt akkora forgalma hogy bent tudjon maradni a Prémium kategóriában? Elég gáz lenne ha kiesne! Tudja ezt valaki hogyan s mi alapján kell teljesítenie a BÉT-es forgalmi mutatókat? (ha lesz időm utánanézek a 7végén) Ma reggel az jutott eszembe, lehet hogy komoly nehézség teljesítenie ezt a feltételt az AWnek idén, ilyen minimális játszótéri forgalom mellett?!
MTI korábbi információi szerint a BYD tavaly 6,887 millió járművet adott el, az értékesítés tavaly tekintélyes mértékben, 93 százalékkal bővült. A gyártó az autóeladások erőteljes növekedésére számít az idén is.Az AutoWallis csoport dinamikus, közel 50 százalékos növekedést mutatott fel a gépjármű-értékesítés terén. A vállalat növekedése organikusan is jelentős, de a tavaly végrehajtott Renault Hungária felvásárlásnak köszönhetően még dinamikusabb
ez mind remekül hangzik csak az árfolyamot valaki tudatosan tolja lefelé. ennyi "jó hír" hatására mégis van valaki, akinek 117 alatt is érdemes adni. jó lenne ismerni az ő okát is.
AutoWallis Nyrt+topic