Veresmester
1
3
3
február 05. | 19:15
#1

AutoWallis Nyrt.  

0 5
Rendezés
Hozzászólások oldalanként
április 05. | 10:44
előzmény: #13479  feel
#13480
Igen, sajnos csak ez maradt. 
április 05. | 10:43
előzmény: #13475  detto71
#13479
Varunk mast nem tudunk most csinalni.
április 05. | 10:42
#13478
Utolsó kötés: 151 HUF, 1 480 db (2 HUF, 1.34 %) (2019.04.05 10:37:29)
Összforgalom:30 kötés, 35 898 db, 5 348 008.5 HUF
Kereskedési státuszTRADE
Vétel
CégAj.DbÁr
-12 000 db148 HUF
-45 415 db147.5 HUF
-76 554 db147 HUF
-24 115 db146.5 HUF
-79 615 db146 HUF
-57 415 db145.5 HUF
-916 515 db145 HUF
-12 000 db144.5 HUF
-910 295 db144 HUF
-513 087 db143 HUF
Eladás
ÁrDbAj.Cég
151 HUF9 309 db6-
152 HUF13 298 db5-
153 HUF14 155 db10-
153.5 HUF12 000 db2-
154 HUF25 437 db7-
155 HUF27 593 db10-
156 HUF31 064 db5-
157 HUF11 160 db4-
157.5 HUF990 db2-
158 HUF25 335 db14-

0 0
április 05. | 10:41
Törölt hozzászólás!
#13477
április 05. | 10:39
#13476
Májusban ismertetik az ötéves tervet. Köszönjük szépen már nem kell. Első és egyben legfontosabb pont a kisbefektetők lenyúlása és átbaxása.... 
1 0
április 05. | 10:36
előzmény: #13474  feel
#13475

és?
majd itt is elmaradnak a beigért álmok stb a rossz piaci környezetre hivatkozva.
Sajna be kell látni nagyon átbasztak itt mindenkit. Még nekem is meg van, de lehet hogy már nem sokáig. Remélem lesz egy speka felhúzás és megy a picsába.
április 05. | 10:32
előzmény: #13473  detto71
#13474
Hajdú-BétA debreceni Barneválból kinövő Hajdú-Bét a Bábolna Rt. mellett Magyarország másik nagy baromfi-feldolgozója volt. Az eladósodott cég az 1998-as orosz pénzügyi válság következtében padlóra került, ekkor vette meg a Wallis. Az átszervezésekkel, tőkepótlásokkal, tulajdonosi hitelekkel pár év alatt szolid nyereséget ért el az időközben a csirke helyett főként a lúdtenyésztésben fantáziát látó társaság. A Wallis viszont nem talált vevőt a vállalatra, amely 2003 végére ismét fizetésképtelenné vált. Ugyanis az állami támogatások segítségével növelt kapacitások túltermeléshez vezettek, nőttek a takarmány- és az energiaárak, míg az eladási árak megfeleződtek. A felszámolás után a milliárdos követelések kielégítésére nem volt elég vagyon (a jelzáloggal terhelt ingatlanokra rátették kezüket a bankok, de ők sem jutottak teljesen a pénzükhöz), így több száz kistermelő is hoppon maradt. Az ügyben feljelentések születtek, demonstrációkat tartottak, és a termelők képviselői szerint volt olyan libatenyésztő, aki e kilátástalan helyzet miatt lett öngyilkos.Az ügyleten a Wallis végül összességében 10 milliárd körüli összeget veszített, tőkéje jelentős részét elbukta, így nem kívánta - a cégjogot tekintve gyakorlatilag ajándékként - kifizetni a beszállítókat. Bajnai Gordont nyilatkozatai szerint "személyesen is nagyon megviselte" az összeomlás, de ha tovább állják a Hajdú-Bét veszteségeit, az már a cégcsoport többi tagjánál dolgozók állását is veszélyeztette volna. A bedőlés okai között megemlítette, hogy a konkurens Bábolna Rt.-t állami vállalatként rendre hitelekkel, garanciákkal segítette a kormányzat, s mindig pótolták az elveszett tőkét is. Ezzel a versenyhátránnyal nem tudtak mit kezdeni: 2001-ben a világ egyik legnagyobb baromfiipari társasága éppen azért lépett vissza a Hajdú-Bét megvásárlásától, mert nem óhajtott a magyar állammal tőkeerőben versenyezni.A versenytorzításban korábban élenjáró kormány viszont az uniós csatlakozás után már joggal mondhatta a tönkrement termelőknek: kedvezményes hiteleken túl az uniós szabályok miatt nem adhat további támogatást a vállalkozásoknak. Időközben a csalás és csődbűntett miatt a Wallis ellen indított nyomozások nem találtak bűncselekményre utaló jeleket. (A Hajdú-Bét fölszámolásáról lásd riportunkat: Egy-egy szárnyat, combot, Magyar Narancs, 2004. június 24.) Ettől függetlenül a publikum széle felé elterjedt az egyszerű árukapcsolásra is alkalmat adó Libás Bajnai, vagy a Libajnai elnevezés. Egyébként csak idő kérdése volt, hogy előkerüljenek - és elő is kerültek - az Est Taxi tönkremenetele után elbocsátott sofőrök, akiket ugyan a jogszabályok szerint kifizettek, de hónapokra munkanélkülivé váltak.
április 05. | 10:29
előzmény: #13471  feel
#13473

te miben bizol még? Ugyanazt csinálták mint bajnaiék a libákkal. Add el a picsába még plusszban vagy.
Egy remény lehet még a veszteség csökkentésére, ha esetleg a jelentés nagyon jó és erre esetleg meghúzzák 200 közelébe.
Olyan vagy mint sobadi volt az ott1-ben. majd jövőhéte kitör stb. A TA meg felejsd el ez a papír nem arról szól.
április 05. | 10:23
#13472
147.5
0 0
április 05. | 10:09
előzmény: #13460  -bubu-
#13471
Igen ebbol a csokkeno csatornabol kellene felfele kitorni.Egyelore meg nem remenytelen a helyzet jovo heten meglatjuk.
április 05. | 10:06
előzmény: #13466  Honekker6
#13470
Dehogy botrány! Beszívattak és kész.Tolvaj részvény kerülendő!!!!!
április 05. | 10:05
#13469
Utolsó kötés: 150 HUF, 1 500 db (1 HUF, 0.67 %) (2019.04.05 10:02:24)
Összforgalom:20 kötés, 19 918 db, 2 968 918.5 HUF
Kereskedési státuszTRADE
Vétel
CégAj.DbÁr
-11 000 db149 HUF
-1850 db148 HUF
-22 400 db147.5 HUF
-66 189 db147 HUF
-11 515 db146.5 HUF
-68 615 db146 HUF
-57 415 db145.5 HUF
-916 515 db145 HUF
-12 000 db144.5 HUF
-1013 033 db144 HUF
Eladás
ÁrDbAj.Cég
150 HUF3 700 db5-
151 HUF9 000 db4-
152 HUF11 298 db4-
153 HUF11 125 db9-
153.5 HUF13 111 db3-
154 HUF25 437 db7-
155 HUF27 593 db10-
156 HUF31 064 db5-
157 HUF9 160 db3-
157.5 HUF
0 0
április 05. | 10:04
#13468
Forgalom semmi minimalis darabszamokkal toljak lefele.Kellene 200k piaci vetel es felelenkulne a kereskedes.
Komolyan mondom ilyen amator hozzaallast amit a menedzsment muvel egy ilyen csegcsoportnal hihetetlen.
Mert igen kovetni kell a papirt es egyengetni az utjat es igen lehet moderalni.
Sokan mondjak,hogy az nem a menedzsment dolga persze de vannak ra eszkozok es nagyon sok papirnal csinaljak is meg az OTP-nel is.
0 0
április 05. | 10:03
előzmény: #13466  Honekker6
#13467
Köszi bubu! 
április 05. | 10:02
#13466
Ami itt történik, az már kimeríti a botrány fogalmát!
1 0
április 05. | 10:00
előzmény: #13459  feel
#13465
Inkább kérdezz tőlem. Ebben az esetben még akár az is előfordulhat, hogy lesz a válaszomban némi igazság és logika :-) 
április 05. | 09:56
#13464
Utolsó kötés: 147 HUF, 296 db (-2 HUF, -1.34 %) (2019.04.05 09:48:56)
Összforgalom:19 kötés, 18 418 db, 2 743 918.5 HUF
Kereskedési státuszTRADE
Vétel
CégAj.DbÁr
-55 189 db147 HUF
-22 915 db146.5 HUF
-56 615 db146 HUF
-57 415 db145.5 HUF
-916 515 db145 HUF
-12 000 db144.5 HUF
-910 033 db144 HUF
-614 602 db143 HUF
-44 150 db142.5 HUF
-1163 961 db142 HUF
Eladás
ÁrDbAj.Cég
150 HUF3 600 db4-
151 HUF14 000 db5-
152 HUF16 298 db5-
153 HUF11 125 db9-
153.5 HUF13 111 db3-
154 HUF25 437 db7-
155 HUF27 593 db10-
156 HUF31 064 db5-
157 HUF9 160 db3-
157.5 HUF990 db2-

0 0
április 05. | 09:52
#13463
147
0 0
április 05. | 09:48
#13462

Eddig a teljesítményt, fordulatszámot szabályozták le.
Most lesz turbó csere ne aggódjatok!
0 0
április 05. | 09:47
#13461
148
0 0

Topik gazda

Veresmester
1 3 3

aktív fórumozók

friss hírek

AZ OLDAL TETEJÉRE