Nem vitatom, hogy hatalmas eredmény de ha már a két(három) másik cég 19%-os és 23%-os bevétel növekedésésvel büszkélkednek akkor írják oda azt is, hogy a WAE bevétele több mint 5%-al csökkent. Véletlenül pont ez maradt ki a felsorolásból. Gondolom érted mi a problémám?
Egyebkent ez a 36.9mrd ft arbevetel a WAE-tol is hatalmas novekedes mivel 2016-ban mikor megnyertek az importori jogot akkor rovid tavon evi 20mrd ft-ot gondoltak itt egy 2016-os HVg cikk. https://hvg.hu/kkv/20160525_wallis_jaguar_land_rover
Szimpatikus az optimizmusod, jómagam januárban vettem Alterát 880-on, tehát 110-es szinten, így utólag el kellett volna adnom 250 felett, reméljük mihamarabb visszamászik. Értékelem a jövőbe vetett hitedet, jó h vki tartja, kiváló ez a szemlélet!
Ki beszélt itt 105 milliárdos bevételről? :-) A számok ebben megtalálhatók: https://bet.hu/newkibdata/128156683/autowallis_sajtokozlemeny_bevezetes_tervek_190207.pdf Csak az tűnt fel, hogy amennyiben ezek a számok igazak(miért ne lennének hiszen ők tették közzé) akkor a Wallis Motor Pest és Duna és a Sixt árbevétel növekedésének összege több mint az egész cégcsoporté(egy kicsivel).... ez csak úgy lehetséges, hogy a WAE árbevétele viszont kicsit csökkent(de, hogy nem növekedett az biztos) a tavalyi évhez képest. Mondjuk nem is írták bele a közleménybe a WAE számait :-) De aggodalomra semmi ok hiszen: "Más esetleges piacfejlesztést nem számolva, csak ez a két új piac 2-3 éven belül 5-10 százalékkal növelheti a WAE 2018-ben elért 35 milliárd forintos árbevételét" Közben utánanéztem mert nem akartam hülyeségeket írni és :"A csoport legnagyobb tagja a Wallis Automotive Europe (WAE), mely tavaly(2017) majdnem az ötszörösére, 36,9 milliárd forintra növelte árbevételét, " Tehát majdnem 2 milliárd forinttal csökkent a WAE bevétele tavaly ami nem probléma de ha már büszkélkednek az eredményekkel akkor a WAE eredményét is legyenek oly szívesek leírni. Köszönöm:-) Tényleg nem akarom bántani Székely urat de nála szoktam találkozni ezekkel a véletlenül valamit kifelejtek a mondandómból esetekkel :-) Tessenek csak leírni, hogy a WAE bevétele 1.9 milliárd forinttal csökkent és ne nekünk kelljen már kiszámolni. Terészetesen az sem lehetetlen, hogy cégcsoporton belül tavaly már máshogy számoltak el bizonyos dolgokat.
a legutobbi adat mar 1 honapos :) Erről beszélek. Kétlem hogy változatlan lenne. Komoly közkézhányad-növekedésnek kellett történnie. Benne lesz a gyj-ben, vagy csak a közgyűlésen lesz friss kimutatás?
81 milliárd forintos 2019-es bevétellel számolunk? Egyelőre számoljunk a 2018-as 70,2 milliárdos bevétellel :-) Egyébként 2019-es üzelti évre már több bevétellel számolnék mint 81 milliárd mert ha csak a Wallis Kerepes jönne be addig és a jelenlegi tevékenység bevétele is nőne idén és jövőre is olyan 6%-al akkor már meg is lenne a 85 milliárd körüli bevétel. Oszt akkor még nem is csináltak semmi különöset sem. Azt már régebben megtudtuk az osztalékelsőbbségi részvények körüli mizériában (hála Istennek jövőre már ilyenek nem lesznek), hogy 750 millió forint osztaléknak "találták meg a helyét..." Úgy számoltam, hogy az eredmény kb egyharmadát fizetik ki osztaléknak és így ki is jönne a tavalyi évre 2.2 milliárd körüli adózott eredmény. Nagyon helyes, hogy ilyen növekedési tervek mellett nem fizetnek ki több osztalékot. Remélem a következő években sem változtatnak ezen (biztos vagyok benne) mert kell a pénz lóvéra :-) és a növekedéshez is természetesen . Tavaly talán növekedhetett egy picivel a marzs mert az autókölcsönzésből származó bevétel 23%-al nőtt és ott magasabb árbevétel-arányos nyereség érhető el. Az persze igaz, hogy ott "csak" 2.7 milliárd a bevétel. Mester! Feltűnik neked valami furcsaság ebben: "A cég árbevétele 5.9%-al növekedett és elérte a 70.2 milliárdot. A BMW, Mini és Maserati kereskedés 19%-al növekedett és elérte a 32 milliárdos bevételt és a Sixt 23%-al növekedett és elérte a 2.7 milliárdos bevételt. Annyit elárulok, hogy számolni kell hozzá, hogy feltűnjön :-)
Egyelore a ceg tulajdoni hanyada nem valtozott,igaz a legutobbi adat mar 1 honapos.Azt sem tudjuk,hogy Adamosi 6m darabjaval mi a helyzet.Persze csak talalgatunk,hogy eladta vagy sem.Az viszont teny,hogy Febr11-tol indult kb a nagy merteku szoras ami tidatos es moderalt volt.
Az már valóban szép lenne (amúgy én is reálisnak találom a 200-at, talán még hamarabb is, mint az évvége). Az a jelenlegi árfolyamnál több mint 30%-as felértékelődést jelentene, ami akvizíciókkal simán hozható.
Szerintem tudatosan teszik azt, amit tesznek. Valami stratégiai céljuk biztos van ezzel, de gondolom egyelőre nem beszélhetnek róla és mi is csak lehet később fogjuk megtudni vagy megérteni. Én bízok a szakértelmükben, nem egy hétre vettem a részvényt, nem is várok limites emelkedéseket, de azért egy év végi 200-as szintet elvárnék.
Szépen fogalmazott cikk. Azt nyilván nem sejtette senki, hogy a bevezetés utáni ATH felére fogják beverni az árfolyamot, majd magára hagyják a papírt.. Sokkal szívesebben látnék egy moderált kereskedést mint bármilyen osztalékot. Kenjék a hajukra az osztalékukat. Persze ha a brokicég akikre a moderálást bízták, 200+on áll short poziban, a cég pedig biztosítja az öntésekhez kellő pakkokat, az sok mindent megmagyaráz.
AutoWallis Nyrt.