mihez képest nekem 2k alatt van a fele a másikat eladtam .mihez képest nekem a legjobb -nyilván 4k felett már? de van még felfelé-10 év alatt 7k ig-plusz jo vaskos osztalék.évente-
Köszönöm,én is így látom. Vannak időszakok mikor hullámzik a papír,meg jöttek a hírek+ osztalékos időszakok ezeken sokat tudtam fogni,meg bukni is. De alapvetően jól teljesített a portfólióm meg szerencse is kellett. Most kivárok mert idő kell a nyomdának! 5000 fölé várom decemberig.
A nyomdanal azert vedd figyelembe a fundamentalis javulast is, ennek kapcsan realis kozeleben mozog jelenleg az arfolyam. Netto eredmenyek: 2022 - 2,244 mrd 2023 - 4,267 mrd 2024 elso fel ev - 3,804 mrd
Szerintem a nyomda jó cég . Viszont nekem speka szaga van. Ha az Alteo és az nyomda 5 éves grafikonját megnézed Látod a nyomda 2020-2023 ig nem sokat hozott Stagnált..utánna rántották meg.. Míg az Alteó nekem jobb befektetés Amit ugyan megrántottak de 2020-tól is hozott a befektetők számára stabilan.. Csak magadra hallgass nézed meg a tényeket és úgy kerekesedj ..
Szerintem a nyomda jó cég . Viszont nekem speka szaga van. Ha az Alteo és az nyomda 5 éves grafikonját megnézed Látod a nyomda 2020-2023 ig nem sokat hozott Stagnált..utánna rántották meg.. Míg az Alteó nekem jobb befektetés Amit ugyan megtanítottak de 2020-tól is hozott a befektetők számára stabilan.. Csak magadra hallgass nézed meg a tényeket és úgy kerekesedj ..
Igen, szépen vissza tették.... Nyilvánvaló, hogy ezt nem a spekák generálták, pakkok átadása lehetett. Valaki már írta, hogy együtt mozog az alteo val...ezt figyelem és játszom hónapok óta. Kombinálom 50 vagy 100% os csomaggal.
Szerintem kifulladt az emelkedés Ma már a fordalom is kisebb lett (az átlagnál is) és a délelőtthöz képest 70FT-t jött le.... De így is szép és nagyon meglepő volt ez a fellángolás.... Meglátjuk meg tud-e itt maradni vagy újra le...
off: (A kedvedért írom le csak) 2001, Carrera 4 Cabrio, 6 seb., 3.4 liter, 300LE, 171e km. Jó állapotú, svájci származású, nagyon jól felszerelt és a kasztni is csak egy tenyérnyi folton volt javítva. A belépő 911, de semmiben sem szenvedsz hátrányt. Ez már a vízhűtéses és nagyon megbízható. Minden működött, csak a CD-tár nem (nem lényeges, azóta sem javíttattam még meg). Átírás 182e, kötelező 65e, súlyadót nem tudom, mert a januárban vettem, az még az előző tulajt boldogította. Az IMS-csapágy számlásan cserélve volt. Olajszeparátort cserélni kellett (165e munkadíjjal), olaj-, szűrők cseréje magam (68e) Külső-belső kozmetika (150e, de most majdnem olyan, mjnt újkorában). Jövőre kell majd rá 4 új Michelin Pilot Sport, az 300e körül lesz kedvezménnyel. Nyilván nem annyi a fenntartása, mint egy F-Astrának, de annyival többet is ad. Az alkatrészek árai nem vészesek. Már benne van a Porsche Classic programban, vagyis minden van hozzá. Az olajfogyasztás gyárilag megengedett 1,5 l/1000 km, ez nekem is új volt. Használatfüggő, ha nem hajtod, akkor 0,5 l/1000km, de inkább 1-1,5. Üzemanyagfogyasztás 10-14 l, használatfüggő (városban 17-18). Nálam inkább 12,5-13,5 (nem nézegetni meg pózolni vettem, szépen be kell melegíteni, aztán lehet zenélni vele, ötezertől orgia:-), a fogyasztás az összkerék és 1500 kg miatt kicsit több, viszont baromi stabil. 0-100: 5.4 sec. A cabrio szép időben nagyon más érzés, mint az autókázás egy közlekedőedényben. Eddig nagyon szeretjük, az élet 2.-3. sebességben van leginkább 50-150 között, főleg kanyargós utakon. Ebben még én vezetek és nem az autó. Eddig 4000km-t mentem vele. Konklúzió: Egy E46M3-ért (azt tartják a legjobb M3-nak) sokan odaadnák a fél veséjüket is (korábban én is így voltam vele), de ez jobb. Ezzel nem a BMW-seket akarom megbántani, de azzal poros-nedves úton főleg keresztbe-hosszába közlekedsz. on
Állami Nyomda