A korábbi évekhez hasonlóan 2013-ban is nagyon jól teljesített a Fidesz-közeli Közgép: több mint 90 közbeszerzésen nyertek, de a leányvállalatai sem panaszkodhatnak. A cégek, illetve azok a konzorciumok, amelyeknek tagjai voltak, több mint 380 milliárd forintot nyertek 2013-ban különböző tendereken. A Közgép nemcsak vasutat és autópályát épít, hanem radioaktív hulladéktárolókat, de megjelent az energia- és távközlési szektorban is. A cég minden évben megnövelte az árbevételét, és milliárdos osztalékot fizet ki a tulajdonosainak.
Troll, hozzánemértés! . EURHUF 326,107 actual "ez az egyetlen szám jól jelzi a kormányzati politika kudarcát" - Fidesz közlemény (Navracsics Tibor) 300-as EURHUF keresztnél .
Mert mint már írtam, a mérnöki szakasszok nehezebbek, és emellett még több rossz tanulót is felveszneky mint gazdadagi szakokra. De ez így volt anno is, a különbség, hogy most a jó tanulóknak a korabbinál sokkal kisebb töredékét veszik fel gazdásznak.
Nekünk egy nemzeti jobboldalra is szükségünk van Magyarországon. Sokan persze szkeptikusak, mondván, hogy különböző - genetikainak talán túlzás lenne mondani -, inkább fogalmazzunk úgy, hogy történeti meghatározottság miatt ennek az esélyei csekélyek.
Akkoriban is a gazdasági képzésekre volt nehezebb bekerülni, a mérnökin meg sokkal többen hullottak ki. Mit jelent amúgy jogásznál, közgazdásznál a pályaelhagyó? Nekem is van gazdasági diplomám, de soha nem dolgoztam gazdasági területen (csak MSc, BSc masból van), soha nem is akartam azon a területen dolgozni, mégis hasznosnak találtam a képzést. Az alapdiplomámnak van köze ahhoz, amit csinálok, de az is általanos, nem tanítottak meg arra, amit csinálok, mert nem szakképzés a felsőoktatás, nem ez a dolga.
A Fidesz rendbeteszi az országot
link