Emelkedtek a MOL marzsok
januárban. A finomítói árrés a decemberi 2,9 dollárról
4,8 dollárra emelkedett hordónként, míg a petrolkémiai árrés a decemberi 250,9
euróról 269 euróra emelkedett tonnánként.
Azért arról se feledkezzünk meg, hogy a villanyautókhoz kell telep/aksi is. Na most ennek előállítása nem éppen tiszta folyamat, csak épp nem CO2 kibocsátás kíséri (hanem különböző durva vegyszerek vizekbe jutása). És a telep/aksi sajnos egy idő után használhatatlanná válik, így fel kell dolgozni, ha nem akarjuk szemétre vetni. Ez sem egyszerű dolog, és még több szennyezéssel jár. Szumma-szummárum: a jelenlegi autózás mellett megfulladunk, a villanyautók mellett meg más típusú környezetszennyezés tesz keresztbe nekünk. Tényleg a H-hajtás lenne a jó, csak épp az még gyerekcipőben jár, és egyébként meg az ember nem nagyon szeret néhány bar nyomású tartályokon csücsülni vezetés közben. Ütközni meg különösen nem előnyös ilyen tartályokkal!
Attól h a vaskorszak kezdetét vette, még használtak kőt és bronzot, attól h teljesen elektro v üzemanyagcella korszak lesz, még fognak olajat használni.
Ennek semmi köze a tőzsdéhez. Ez olyan,mint ha te veszel MOL részvényt,és átadod,átíratod más családtag nevére, aki kölcsönt ad neked, pl 1-évre ennek fedezetére! Ez magánügy,csak itt a portfolio betette,mint hírt,mert 2.1 millió db-adtak zálogba! Ugyanaz,mintha te arany gyűrüt adsz zálogba...
Az autózásról amit írtál azért van igazság.... Muszáj csökkenteniük a szendioxid kibocsátást, lásd pl Suzuki is már csak lágy hybridet gyárt, de azért teljes elektromos autózás az messze van
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.