Bocs! Múltkor nem válaszoltam direktben, csak általánosságban tettem fel a rajzomat, részben neked is címezve. . A gyors emelkedésben továbbra sem bízom. Vissza kell még neki jönni jócskán. Lehet csak 9100-ig, de inkább 9000 alá. Indoklás és a kétkedés oka a rajzon. https://invst.ly/quw3c Szokása egyébként, hogy mielőtt valóban megfordulna fölé kuksizik az MA50-nek. Persze szigorúan nézve 7865 volt az alj, ott fordult. Az alá, de még a környékére sem várom. Azzal szemben viszont tamáskodom, hogy a múlt hét csütörtöki 8760 lett volna az az alj - soha többé az alá - amiről felmegyünk 11 800-ra. Oda, 8760 környékére előtte még le kell nézni. Akár a következő 6-8 napban ...
volt hogy lemenet 11ezerre... más: nagyon nehezen akarják engedi a réshez :D 5 perces grafikon MACD mindjárt vételt ad :D alacsonyabb alj-ról mint a tegnap napvégi állapot. benne van, hogy rajzoltatnak vele egy a mainál alacsonyabb tetőt is, egy a mai csúcsnál magasabb árfolyammal, aztán az a vége. S&P és DAX óráson már eladást jelez. izgi lesz ez a hét.
zew meg szárnyal de mire Autóipar: Áprilisban 76 százalékkal csökkent a gépjármű regisztrációk száma Európában, ami a márciusi 55 százalékos csökkenés után növekvő mértékű visszaesés. 2020-ban, az eddigi négy hónapban 39 százalékos a visszaesés év/év alapon.
OTP részvényesek ide!