Nem tudok egy hatalom és pénz éhes, óriási nemzeti öntudattal megáldott, nárcisztikus ember fejével gondolkodni. Majd 100 év múlva megtudják az unokáink, mi volt az eredeti terv. Mi van ha ezért kellett egy tőzsdei cég: - legyen egy óriási MAGYAR cég, mely nevét rettegik a világban - legyen tőzsdén lévő cég, mely tulajdonosi köre összetett, így nem cseszteti annyira egyik nemzetközi hatóság sem a lejtős hazai pálya miatt (közbeszerzések, EU támogatások gazdag elnyerése) - ha már tőzsdei cég, vonjunk be némi plusz pénzt Nos az első pont még nem teljesült, lehet nem is olyan egyszerű egy ekkor giga céget létrehozni, terjeszkedni. A második pont teljesült. A harmadik is teljesült. Van már elég lóvé, hisz bagóért jutottak részvényhez a nagytulajok. Amit a lemaradók megvesznek, az talált pénz. A mostani mérethez meg nem kell jelentősebb tőkebevonás. De ha mégis, jobb leba*ni az árfolyamot, vonzóbb lesz később. Meredek? Hülyeségeket beszélek?
10% is jelenlegi árfolyamon 21Milliárt, 600nál a duplája. azért azzal jó ki lehet tömni az éppen aktuális kedvencet. Közben idézet a cikkből, rafkósak: Képzeljünk el egy mezei szövetkezeti tulajdonost, akinek van valamelyik még létező takarékszövetkezetben 30 ezer forint névértékű tulajdona, vagyis részjegye. Ez a tag nagyjából vagy azt választhatja, hogy becseréli a részjegyeit egy tízmillió forintos Takarékbank-részvényre, vagy azt, hogy megkapja a részjegye névértékét. LÁTNI FOGJUK, EGYIK ROSSZABB VÁLASZTÁS, MINT A MÁSIK. Ha a Takarékbank-részvényt választja, akkor odaadhatja a 30 ezer forintnyi részjegyét valamilyen beváltási aránnyal (mondjuk, dupla értéken), és még 9,94 millió forint különbözetet be is kell fizetnie a Takarék-papírért, ha pedig a részjegy névértékének összegét választja, akkor az emberünk kap 30 ezer forintot, de lemond arról a felárról, amennyivel ezek a részjegyek valójában többet érnek, mint a névérték. Ez mindenhol különböző, de a névértéken történő kifizetés mindenhol messze valós érték alatt van. Végül olyan cserét is választhat, hogy egy most elinduló, bizonytalan, új takarékszövetkezetbe, a Takarék Egyesült Szövetkezetbe fektet. Hát igy szeretik ők a kisrészvényeseket!
Sziasztok, Meg fognak, ha majd mindent is megvették itt lent a posványban. Dörzsölt brigád ez.. Nekik - de nekünk párommal sem - nem sürgős.. Talán valami abból a 86 MRD eurós vasútfejlesztèsből, amit nèmet közlekedési miniszter mondott zöld vasút fejlesztèsre vmi csak cseppen áttètelesen ide is.. ja ès biztos nem hülye a csóka..azt is mondta h.ez a vasút èvtizede lesz:) Èm meg mellè azt mondom meg az Opusè!! Pont ez a cèljuk szerintem,kivèreztetès!! Akitől csak lehet elvenni,infó nèlkül hagyni(okè dolgoznak, mondták hallottuk többször..)&így a fórumok esetleges pánikhangulat nèha erre mèg rá is tesz. Azonban lesznek 3 havi jelentèsek,szóval alakul ez,ha pedig haladni akarnak akkor akár olcsóbban is de Belgrád vasútvonal nak is neki kell h.lássanak majd. Aztán mikor elindul a gőzös - mert elfog - sokan kapkodnak majd szerintem. TA...igen ritkán jó ide is,de nem most mikor mátrai ki,más majd be stb.változások vannak a csőbenèg Itthonra idènre 300mrd Ft előirányzott vasútfejlesztèsből kètlem h.ne kapnánk.. Igen csend van,azok pedig most sokaknak mint biznisz h.vasut,vasutak messze(de közben lehet mégis nagyon közel..)de a tőzsde egyik lènyege pont a spekuláció,illetve szemszögünkől a saját döntès ès nem más okolása. Felelősségvállalás! Ez fontos:) Sok sikert ès profitot,ja meg kitartást is, hisz április vègèn már tisztul a kèp,ha valamit komolyan is akarnak ezzel a holdinggal,márpedig biztos,H.akarnak😉
Globalis SzOpus Nyrt.