Fontosnak tartjuk kiemelni, hogy sem a német bíróság határozata, sem más országok tervezett lépései nem érintik az EURO 6 környezetvédelmi besorolású, vagyis 2014. január 1-e után gyártott gépjármûveket - írja a Magyar
ha megkérdezel egy váci utcai lakost átkozza a sétálóutcákat szerintem nem lehet megszüntetni a forgalmat, viszont az átmenőt ki lehet és ki is kell tiltani az autómegosztó önvezető rendszerek lesznek érdekesek ebből a szempontból
Igazad van.... Laktál reorganizált telep fölött épült házban. Én igen, csak később tudta meg mindenki. Volt is felháborodás....Perek... ANGLIA, NÉMETORSZÁG.
A belvárosi autózásnál egyaránt gond a szennyezés, a zaj és a zsúfoltság. Az elektromos autózás a helyi szennyezést és a zaj egy részét (nem tuningolt, modern autó esetében a kisebb részét) szűntetné meg. Így továbbra is indokolt lenne a belvárosi forgalomkorlátozás, mert a problémák fele maradna.
Egyrészt sehol nem preferáltam az elektromos autózást, sőt kimondottan haszontalannak tartom a jelen technikai szinten. Másrészt nem, nem írok olyanról, hogy majd az okosak eldöntik. Amiről írtam, az ugyanúgy lehet fentről és lentről jövő igény is. Az meg vicces, hogy neked csak a szubvenció böki a csőröd, az nem zavar, hogy az autók gyártása, forgalomba hozása során ezernyi szabályozásnak kell megfelelni, ami ugyanúgy piactorzító hatású, csak erről nem akarsz tudomást venni, mert nem egyeztethető össze az elektromos autózásról alkotott véleményeddel.
tulajdonképpen teljesen terméketlen ez a vita, mert a globális cégek nagyon gyorsan telenyomják először olcsó share megoldásokkal, aztán önvezető autókkal a városokat, a döntéshozók pedig egyszerűen kitiltják a magánautókat, legalábbis a belső részekről az átmenőforgalmat biztos és ez nem 100 hanem 10-15 év mindig mondom, hogy gyökeresen megváltozik a világ pl. lassan érdemes lesz a most hulladék helyeken lakást venni, hogy csak kicsibe gondolkodjunk aztán ott van az elektromos töltőhálózat hol is lesznek a töltők? ha önvezető share rendszer lesz, akkor ezek az autók nem fognak parkolni szinte soha - minek annyi parkoló? elektromos autó hangtalan, csak a gumiknak van hangja amiről itt sem beszéltek: a szálló por jelentős része a gumikopás és a FÉK kopás következménye, na utóbbi sem igen lesz egy ilyen rendszerben a parkolóhelyek zöldíthető, fák ültethető, a belső városrészek értéke ugrásszerűen nőni fog mondjuk a hegy kárára stb.
Az angol szokásjog már a római jog létezése után alakult ki. Egyáltalán nem tudod, hogy felső szabályozás, alulról jövő kezdeményezés, vagy épp két fél megegyezése hozta létre. De mindegy, mert ezt semmi nem garantálja általánosságban, ha nincs hatósági szabályozás, akkor nem kényszerítheted ki, legfeljebb jó esetben megvéd a szokásjog vagy a jóhiszeműség. Mindenesetre jóval több lezárt utca lenne. Az meg relatív, hogy mikor ki hogyan hagyja vagy nem hagyja békén a lakosságot, az aki elmegy 160-al a másik ablaka alatt, vagy az, aki kiteszi a 30-as táblát vagy lezárja az utcát. Hangsúlyozom, épp azért relatív, mert köztulajdon.
Japán egy másik világ, ma is. A kis ember be megy a konténer házába, lefekszik.. dolgozik....lefekszik.... Egy hónapban egyszer haza megy (ha a főnök engedi)
te alapvetően arról irkálsz, hogy "okosok" majd fent eldöntik, hogy mit csináljanak a "buták":) a szikár tényeknél maradva: a "remek" autóid piaci körülmények között egyelőre még reménytelen versenyhátrányban vannak... társadalom-mérnökösködés helyett tessék jobb autót csinálni...
Nálunk ez kissé másképp hangzik: Lakó pihenő övezet tábla... és ... lőn halkabb közlekedés. Mindenki ALÁÍRTA: van "közös igazolvány". Csak ők parkolhatnak . Ennyi
Jó, de olvasd már el miről beszéltem. Ennek mi köze ahhoz, hogy a robbanómotoros sem volt gyorsabb? A sebesség és a hatótáv összefüggéséről beszéltem, illetve az aksik méretéről, valamint az autókra vonatkozó szabályozásokról. Néha úgy érzem, el sem olvasod, amit írok, csak arra kellenek neked a vitapartnerek, hogy a vesszőparipáidat újra és újra felhozzad.
Kongatják a vészharangot az öreg dízelautók miatt Magyarországon
Ugrás a cikkhez