Topiknyitó: Portfolio 2018. 03. 22. 12:27

Kongatják a vészharangot az öreg dízelautók miatt Magyarországon  

Ugrás a cikkhez
Fontosnak tartjuk kiemelni, hogy sem a német bíróság határozata, sem más országok tervezett lépései nem érintik az EURO 6 környezetvédelmi besorolású, vagyis 2014. január 1-e után gyártott gépjármûveket - írja a Magyar
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
gambadoro 2018. 03. 22. 15:01
Előzmény: #76  Joe49
#80
akkor ezt kifejted?
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 15:01
Előzmény: #73  pitcairn2
#79
Igen. Csak közben az elektromos autózás egyik nagy hátrányát enyhítené a szabályozás hiánya.
gambadoro 2018. 03. 22. 15:01
Előzmény: #74  Törölt felhasználó
#78
ha megkérdezel egy váci utcai lakost átkozza a sétálóutcákat
szerintem nem lehet megszüntetni a forgalmat, viszont az átmenőt ki lehet és ki is kell tiltani
az autómegosztó önvezető rendszerek lesznek érdekesek ebből a szempontból
pitcairn2 2018. 03. 22. 15:00
Előzmény: #74  Törölt felhasználó
#77
ezek a problémák több mint 100 év tudatos tervező munkáját dicsérik:)
Joe49 2018. 03. 22. 14:59
Előzmény: #71  gambadoro
#76
Igazad van.... Laktál reorganizált telep fölött épült házban.
Én igen, csak később tudta meg mindenki. Volt is felháborodás....Perek... ANGLIA, NÉMETORSZÁG.
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:59
Előzmény: #71  gambadoro
#75
szerintem is gyökeresen meg fog változni a világ, de nem abba az irányba amelybe te várod:)
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 14:59
Előzmény: #71  gambadoro
#74
A belvárosi autózásnál egyaránt gond a szennyezés, a zaj és a zsúfoltság. Az elektromos autózás a helyi szennyezést és a zaj egy részét (nem tuningolt, modern autó esetében a kisebb részét) szűntetné meg. Így továbbra is indokolt lenne a belvárosi forgalomkorlátozás, mert a problémák fele maradna.
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:57
Előzmény: #72  Törölt felhasználó
#73
az általad említett "ezernyi szabályozás" nélkül is remek kocsik készülnének...
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 14:55
Előzmény: #68  pitcairn2
#72
Egyrészt sehol nem preferáltam az elektromos autózást, sőt kimondottan haszontalannak tartom a jelen technikai szinten.
Másrészt nem, nem írok olyanról, hogy majd az okosak eldöntik. Amiről írtam, az ugyanúgy lehet fentről és lentről jövő igény is.
Az meg vicces, hogy neked csak a szubvenció böki a csőröd, az nem zavar, hogy az autók gyártása, forgalomba hozása során ezernyi szabályozásnak kell megfelelni, ami ugyanúgy piactorzító hatású, csak erről nem akarsz tudomást venni, mert nem egyeztethető össze az elektromos autózásról alkotott véleményeddel.
gambadoro 2018. 03. 22. 14:52
Előzmény: #66  pitcairn2
#71
tulajdonképpen teljesen terméketlen ez a vita, mert a globális cégek nagyon gyorsan telenyomják először olcsó share megoldásokkal, aztán önvezető autókkal a városokat, a döntéshozók pedig egyszerűen kitiltják a magánautókat, legalábbis a belső részekről az átmenőforgalmat biztos
és ez nem 100 hanem 10-15 év
mindig mondom, hogy gyökeresen megváltozik a világ
pl. lassan érdemes lesz a most hulladék helyeken lakást venni, hogy csak kicsibe gondolkodjunk
aztán ott van az elektromos töltőhálózat
hol is lesznek a töltők?
ha önvezető share rendszer lesz, akkor ezek az autók nem fognak parkolni szinte soha - minek annyi parkoló?
elektromos autó hangtalan, csak a gumiknak van hangja
amiről itt sem beszéltek: a szálló por jelentős része a gumikopás és a FÉK kopás következménye, na utóbbi sem igen lesz
egy ilyen rendszerben a parkolóhelyek zöldíthető, fák ültethető, a belső városrészek értéke ugrásszerűen nőni fog mondjuk a hegy kárára stb.
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 14:51
Előzmény: #66  pitcairn2
#70
Az angol szokásjog már a római jog létezése után alakult ki. Egyáltalán nem tudod, hogy felső szabályozás, alulról jövő kezdeményezés, vagy épp két fél megegyezése hozta létre. De mindegy, mert ezt semmi nem garantálja általánosságban, ha nincs hatósági szabályozás, akkor nem kényszerítheted ki, legfeljebb jó esetben megvéd a szokásjog vagy a jóhiszeműség. Mindenesetre jóval több lezárt utca lenne. Az meg relatív, hogy mikor ki hogyan hagyja vagy nem hagyja békén a lakosságot, az aki elmegy 160-al a másik ablaka alatt, vagy az, aki kiteszi a 30-as táblát vagy lezárja az utcát. Hangsúlyozom, épp azért relatív, mert köztulajdon.
Joe49 2018. 03. 22. 14:50
Előzmény: #60  _Bekre_Pal_
#69
Japán egy másik világ, ma is.
A kis ember be megy a konténer házába, lefekszik.. dolgozik....lefekszik....
Egy hónapban egyszer haza megy (ha a főnök engedi)
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:48
Előzmény: #61  Törölt felhasználó
#68
te alapvetően arról irkálsz, hogy "okosok" majd fent eldöntik, hogy mit csináljanak a "buták":)
a szikár tényeknél maradva:
a "remek" autóid piaci körülmények között egyelőre még reménytelen versenyhátrányban vannak...
társadalom-mérnökösködés helyett tessék jobb autót csinálni...
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:46
Előzmény: #57  Törölt felhasználó
#67
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:45
Előzmény: #57  Törölt felhasználó
#66
az angol szokásjog speciel igen mélyrehatóan foglalkozik a szolgalom kérdésével...
https://en.wikipedia.org/wiki/Easements_in_English_law
de a magánalapon véghezvitt építésszabályozás sem áll távol tőle...
https://en.wikipedia.org/wiki/Covenant_(law)#Related_to_land
Joe49 2018. 03. 22. 14:44
Előzmény: #41  pitcairn2
#65
Nálunk ez kissé másképp hangzik: Lakó pihenő övezet tábla... és ... lőn halkabb közlekedés.
Mindenki ALÁÍRTA: van "közös igazolvány". Csak ők parkolhatnak . Ennyi
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 14:44
Előzmény: #63  Törölt felhasználó
#64
Bár lehet, hogy mást értünk felsőközép alatt. Magyarországon ez kb. a felső fél százaléktól felfelé a felső 1 ezrelékig.
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 14:42
Előzmény: #62  Törölt felhasználó
#63
inkább
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 14:42
Előzmény: #60  _Bekre_Pal_
#62
Az inkáb az alsóközép.
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 14:41
Előzmény: #59  pitcairn2
#61
Jó, de olvasd már el miről beszéltem. Ennek mi köze ahhoz, hogy a robbanómotoros sem volt gyorsabb? A sebesség és a hatótáv összefüggéséről beszéltem, illetve az aksik méretéről, valamint az autókra vonatkozó szabályozásokról. Néha úgy érzem, el sem olvasod, amit írok, csak arra kellenek neked a vitapartnerek, hogy a vesszőparipáidat újra és újra felhozzad.

Topik gazda

Portfolio
Portfolio
4 5 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek