Topiknyitó: Portfolio 2018. 03. 22. 12:27

Kongatják a vészharangot az öreg dízelautók miatt Magyarországon  

Ugrás a cikkhez
Fontosnak tartjuk kiemelni, hogy sem a német bíróság határozata, sem más országok tervezett lépései nem érintik az EURO 6 környezetvédelmi besorolású, vagyis 2014. január 1-e után gyártott gépjármûveket - írja a Magyar
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
_Bekre_Pal_
_Bekre_Pal_ 2018. 03. 22. 14:39
Előzmény: #42  Törölt felhasználó
#60
a fejlett világban (kivéve tokyo) a felsőközép a kertvárosban lakik, és amikor bemegy a belvárosba melózni, olyankor az ottani takarítók, kertészek stb. kiutaznak rendbevágni a házukat, így mozognak mindig szembe
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:38
Előzmény: #54  Törölt felhasználó
#59
a századfordulón még a robbanómotoros konkurencia se volt gyorsabb
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 14:38
Előzmény: #56  pitcairn2
#58
A kettő mondjuk általában együtt jár.
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 14:38
Előzmény: #50  pitcairn2
#57
Honnan ismered, mi volt a szokásjog a római jog előtt?
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:38
Előzmény: #38  Törölt felhasználó
#56
már megbocsáss, de a "levegőszennyezés" huszadrangú kérdés a zajszennyezéshez képest
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 14:37
Előzmény: #52  pitcairn2
#55
Igazad van. De kockázati tőke az van. Nem is mondtam, hogy tisztán piacgazdaság van.
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 14:36
Előzmény: #48  pitcairn2
#54
És mennyit ment 100 km/h-val? Mert erről van itt szó. Az, hogy az akkori elektromos autók 30 km/h-val elmentek 20 km-t, azt megtehették egy mainál több nagyságrenddel kisebb aksival. A mai autók sokkal nagyobb tömege és a nagyobb sebesség miatti légellenállás, valamint a nagyobb távolság igények miatt kevés, amit a mai aksik tudnak. Ha nincs szabályozás, akkor lényegesen veszélyesebb autókkal nagyobb lenne a hatótáv, illetve akkor nem lenne lényegesen költségeseb több autót fenntartani, amiből egyik elektromos (lásd adózás, valamint mindenféle engedél,ek, tanusítványok, amelyek egy autóhoz kellenek a gyártástól a forgalomba hozásig).
Joe49 2018. 03. 22. 14:36
Előzmény: #43  pitcairn2
#53
Köszönöm:  Hasonló problémám van.  Lementettem
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:36
#52
@EnemyOfThePeople
valódi piacgazdaságban nincsenek dollármilliárdos szubvenciók...
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:35
Előzmény: #47  Törölt felhasználó
#51
Szolgalom (Servitus) - Pallas Nagy Lexikona 1890
http://mek.oszk.hu/00000/00060/html/097/pc009761.html#6
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:33
Előzmény: #47  Törölt felhasználó
#50
a szolgalmi jog már a szokásjogban és a római jogban is megvolt, azaz nem felülről kitalált jogelv...
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 14:32
Előzmény: #46  pitcairn2
#49
És még ennek az összegnek is a többszörösét kapták csak azért, mert a befektetőkkel elhitette, hogy ez a jövő, még ha most veszteséges is a cég. Ez meg simán a piacgazdaság része, hogy találsz olyan befektetőket, akil mernek kockáztatni, aztán lehet, hogy nagyot buknak.
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:31
Előzmény: #45  Törölt felhasználó
#48
speciel jó ideig gyorsabbak voltak a robbanómotoros konkurenciánál,
pl. az első 100 km/h-nál gyorsabb autó elektromos-autó volt
https://en.wikipedia.org/wiki/La_Jamais_Contente
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 14:30
Előzmény: #43  pitcairn2
#47
A szolgalmi jog már egy szabályozás.
Nem sírtam én semmin, te sírtál, hogy hagyják békén a lakosságot, én meg erre mondtam, hogy ha a te értelmezésed alapján békénhagynák, akkor lehetséges, hogy még kevesebb helyen közlekedhetnél.
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:29
Előzmény: #37  gambadoro
#46
csak azzal vagyok tisztában, hogy úgy öntik a szubvenciókat ebbe az ágazatba mint vizet a feneketlen kútba...
Elon Musk's growing empire is fueled by $4.9 billion in government subsidies
http://www.latimes.com/business/la-fi-hy-musk-subsidies-20150531-story.html
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 14:28
Előzmény: #34  pitcairn2
#45
Az akkori aksik sokkal könnyebb járműveket vittek sokkal kisebb távokra, sokkal kisebb sebességgel. Nagyon szelektív a szabályozás ellenességed, ma nem is hozhatnának forgalomba egy aksit nem számítva annyira könnyű járművet, mert nem lenne megfelelő ütközési zóna. Pedig ma az anyaghasználat is sokkal fejlettebb.
Joe49 2018. 03. 22. 14:27
Előzmény: #30  gambadoro
#44
NEM más kérdés: MOND el, hogy miért is ??? (Mellesleg csak EGY kirakat)
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:26
Előzmény: #40  Törölt felhasználó
#43
az előbb még a nagy forgalom miatt sírtál, most pedig kétségbeesel attól, hogy az önző telektulajdonosok útját állják a közúti forgalomnak
PS.: az átmenő forgalmat kedvükre korlátozhatják a szolgalmi joggal rendelkező telkeket azonban nem lehetetleníthetik el..
Telki szolgalmi jog
http://www.ingatlanjogok.hu/node/18
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 14:24
Előzmény: #19  _Bekre_Pal_
#42
A felsőközép nem fog Bicskéről bejárni, és minimum 2 autója van.
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:23
Előzmény: #36  Törölt felhasználó
#41
ha zavar a közúti közlekedés akkor roppant egyszerű a megoldás:
1. a lakóközösségek birtokába kell adni az utcákat (és persze az adott terület kapcsán az építéshatósági kompetenciákat is)
2. privatizálni az országutakat (és persze eltörölni az összes állami útépítési, ingatlanfejlesztési korlátozást a szabad verseny jegyében)
3. és "zéró-szubvenció" politikát életbe léptetni

Topik gazda

Portfolio
Portfolio
4 5 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek