Topiknyitó: Portfolio 2018. 03. 22. 12:27

Kongatják a vészharangot az öreg dízelautók miatt Magyarországon  

Ugrás a cikkhez
Fontosnak tartjuk kiemelni, hogy sem a német bíróság határozata, sem más országok tervezett lépései nem érintik az EURO 6 környezetvédelmi besorolású, vagyis 2014. január 1-e után gyártott gépjármûveket - írja a Magyar
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 14:22
Előzmény: #18  pitcairn2
#40
Egy piaci alapon épülő városban eleve nem köztulajdon lenne az utca. Az átmenő forgalmat meg ki engedné akkor?
Joe49 2018. 03. 22. 14:22
Előzmény: #28  pitcairn2
#39
Mit is mondjak.  Ez akkor igaz is volt....
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 14:20
Előzmény: #16  pitcairn2
#38
Nem a globális környezetszennyezés hanem a lokális levegő szennyezés miatt szokták az elektromos autót preferálni.
gambadoro 2018. 03. 22. 14:20
Előzmény: #34  pitcairn2
#37
tisztában vagy az elektromos motor és hajtáslánc előállítási költségeivel, tartósságával, szervízigényével?
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 14:19
Előzmény: #15  Joe49
#36
Nem minősítettelek. Felhívtam a figyelmedet, hogy amíg a személyautó 1-5 embert visz, addig a vonat sokkal többet. Meg hogy villamosítva van jópár vonat. Veled ellentétben én nem minősítgettelek téged.
gambadoro 2018. 03. 22. 14:19
Előzmény: #33  pitcairn2
#35
a gyermakágyi láz pedig a föld káros kigőzölgései miatt alakul ki
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:19
Előzmény: #32  Törölt felhasználó
#34
kötve hiszem
az elektromos autó ma ugyanúgy totálisan versenyképtelen mint 100 éve
csak annyi a különbség, hogy ma felülírják a piaci folyamatokat (vagy legalábbis megpróbálják felülírni...)
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:18
Előzmény: #31  gambadoro
#33
1910 tájékán is ez volt a duma:)
azóta összeomlott az elektromosautók piaci részesedése...
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 14:17
Előzmény: #28  pitcairn2
#32
Mondjuk megjegyzem az akkori (alig létező) biztonsági szabályozásokkal és mai aksikkal több ezer km-t elmennél elektromos autóval.
gambadoro 2018. 03. 22. 14:15
Előzmény: #16  pitcairn2
#31
korom
az elektromos előállítása sokkal olcsóbb
egyedül az akku drága - még
aztán a hidrogént sem kell leírni, üzemanyagcellát
gambadoro 2018. 03. 22. 14:13
Előzmény: #20  Joe49
#30
szegeden tudtommal gázos buszok járnak
hogy mi miért van az más kérdés:)
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:12
Előzmény: #26  Joe49
#29
a visszafejlődés totális!!!!
"In the United States by the turn of the century, 40 percent of automobiles were powered by steam, 38 percent by electricity, and 22 percent by gasoline."
https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_electric_vehicle#Golden_age
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:09
Előzmény: #26  Joe49
#28
a legérdekesebb az, hogy az 1900-as évek elején még fej fej mellett ment az elektromosautó és a robbanómotoros koncepció, majd kiütéssel nyert a robbanómotor
miért is?
az akkumulátor probléma miatt...
eltelt 100 év és ugyanott tartunk
szubvenciók nélkül az elektromos autó versenyképtelen a robbanómotorossal szemben
miért is?
ugyanúgy az akkumulátor probléma miatt...
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:05
Előzmény: #5  Törölt felhasználó
#27
sőt, oldtimer-ek is vannak a forgalomban:)
Joe49 2018. 03. 22. 14:05
Előzmény: #23  pitcairn2
#26
Köszönöm....
Erről még nem is írtam.
1/Mennyivel többe is kerül egy ilyen autó
2/Ja, ami nem a VÁROSBAN van az NEM szennyezés
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:03
Előzmény: #11  gambadoro
#25
az ég egy adta világon nem derült ki semmi, hiszen a CO2 nem szennyezőanyag...
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:01
Előzmény: #17  totoro
#23
pitcairn2 2018. 03. 22. 14:00
Előzmény: #17  totoro
#22

_Bekre_Pal_
_Bekre_Pal_ 2018. 03. 22. 13:59
Előzmény: #17  totoro
#21
hát igen, menjenek rá erre a rendőrök, ne a bokor mögül trafizzanak a kinnfelejtett építkezési sebességkorlátnál

Topik gazda

Portfolio
Portfolio
4 5 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek