Megjegyezném, hogy a profitline cikkének első mondatában rögtön van egy helyesírási hiba, de ugye ott sem erre figyelünk és nem ez a lényeg:-)))) Jó olvasást kívánok a cikkhez és köszönöm a megosztást!
Az a fránya helyesírás:-) A testvérem még nálam is rosszabb helyesírásban, de iszonyatosan vág az esze és jó üzletember! Emiatt talán én másra is figyelek:-) Ha figyelünk a tartalomra, akkor könnyen át tudunk esni ilyen apróságokon. A rosszindulatot és gonoszságot azonban felfedezem, ha helyesen ír valaki a nem. A show bemutatásra került, a cirkusznak vége! Legalábbis reményeim szerint. A lényegen és tartalmon ez nem változtatott. Néha mindannyiunk életébe berepül egy ,,zavaró légy,,:-)
Sziasztok, Olvastam a napi hozzászólásokat, ezekre szeretnék egy kicsit reagálni(a legnagyobb probléma a helyesírás), ha lehet. Szerintem az, hogy valaki milyen szinten tud helyesen írni abból nagyon nagy következtetéseket szerintem nem nagyon lehet levonni, mert hiába ír valaki helytelenül, attól még teljesen értelmes lehet amit mondani akar és esetleg, ha bemegy valahova köszön is, és kulturáltan tud viselkedni. Ez fordítva is igaz lehet hiába ír valaki kifogástalanul attól még nem biztos, hogy egy IQ bajnok, vagy esetleg köszön ha bemegy valahova és még sorolhatnám(lehet a kor teszi, itt az 5x átugrása előtt, hogy nekem ezek fontosabbak? Igen nekem is csapnivaló a helyesírásom amit szégyenlek is, de ettől függetlenül egy értelmes, kultúrembernek tartom magam.) Az OTT illetően közgyűlésig érdemi elmozdulás nem lesz szerintem, de ezt az idő meg pár speki eldönti. Hajrá OTT ez a lényeg! A helyesírás szakértőknek jó elemzést, ha nincs jobb dolguk!......
2017-ben újabb állami hivatal fogott bele az országosan egységes jegyrendszer megvalósításába: a Nemzeti Mobilifzetési Zrt. 3,5 milliárd uniós pénzt adott a legújabb nevén Nemzeti Elektronikus Jegyrendszer Platform (NEJP) megvalósítására. Ez csak egy eleme lenne a nagy állami rendszernek, ami azonban végre minden közlekedési céget összekötne, egy helyen lehetne vonat, busz és helyi közlekedési jegyet venni. Hiába hirdettek azonban nyerteseket 2017 márciusában, úgy tudjuk, azóta sem indult meg a munka, a szerződés megvan, de forrás nincsen. A munkát az állami Antenna Hungária Zrt. és MÁV Szolgáltató Központ Zrt., illetve a magántulajdonú i-Cell Mobilsoft Zrt. nyerte.De van egy legeslegújabb uniós projekt, a HAKIR (Helyközi Közösségi Közlekedési Információs Rendszer): erre is ad az unió 17,8 milliárdot. Az ígéret hasonló, egységesen, egy felületen lehet majd mindenre jegyet és bérletet váltani, de halvány lila gőzünk sincs, hogyan idomul majd a BKK immáron 36,8 milliárdos ejegyprojektjéhez és viszont.Esetleg ez utóbbiban lehetünk benne...
Igen, bár én bementem az irodájukba, hogy elmagyarázzák, hogyan működik az online felületük. Lehet, hogy én voltam butácska, de volt néhány dolog, amire magamtól nem tudtam rájönni... ...és ha őszinte akarok lenni, akkor még most is van... :)
OTTone