Sziasztok! Gondoltam pozitív tapasztalatként megosztom a korábbi bejegyzésemre a választ. Az előzményekben látjátok, a lényeg: technikai hiba miatt leállt a kereskedés és az 1600-as árról lepattant 1000 alá. Nem hagytam annyiban ügyfélszolgálaton keresztül + a bankba is személyesen bementem + videó felvételt is készítettem. Kártérítésként azt az összeget kértem amit befektetett tőkének az eladásból származó hozam hozott volna. A bank igazat adott és "egyedi technikai hibát" elismerte. A technikai hibára tekintettel jóváírják az első módosítási megbízása rögzítésekor, valamint a
technikai hiba javításának időpontja közötti átlagár közötti
árfolyam különbözetet jövedelempótló kártérítésként. Ez az összeg amit így megítéltek a fele annak az összegnek amit hozott volna a részvény, de így is pozitívan csalódtam, viszont ők hibáztak. Most az a kérdés, hogy az átlagárat miért nem 9óra és a technikai közötti időszakban számolták és miért akkor amikor a technikai hiba beállt és amikor azt kiszedték, mert így jóval kisebb (fele) a hozam amit utalnának. A bank kivételesen korrekt volt, nagy meglepetésemre.
Elég fura, hogy ekkora inaktívítás van ebben a topikban. Fejlesztések változtatások folyamatos közlése hiányzik az MBH cégekről. De vajon miért nincsenek ?
TAKAREKJZB