Sziasztok! Gondoltam pozitív tapasztalatként megosztom a korábbi bejegyzésemre a választ. Az előzményekben látjátok, a lényeg: technikai hiba miatt leállt a kereskedés és az 1600-as árról lepattant 1000 alá. Nem hagytam annyiban ügyfélszolgálaton keresztül + a bankba is személyesen bementem + videó felvételt is készítettem. Kártérítésként azt az összeget kértem amit befektetett tőkének az eladásból származó hozam hozott volna. A bank igazat adott és "egyedi technikai hibát" elismerte. A technikai hibára tekintettel jóváírják az első módosítási megbízása rögzítésekor, valamint a
technikai hiba javításának időpontja közötti átlagár közötti
árfolyam különbözetet jövedelempótló kártérítésként. Ez az összeg amit így megítéltek a fele annak az összegnek amit hozott volna a részvény, de így is pozitívan csalódtam, viszont ők hibáztak. Most az a kérdés, hogy az átlagárat miért nem 9óra és a technikai közötti időszakban számolták és miért akkor amikor a technikai hiba beállt és amikor azt kiszedték, mert így jóval kisebb (fele) a hozam amit utalnának. A bank kivételesen korrekt volt, nagy meglepetésemre.
Mikortól indulhat meg szerinted? Én is betáraztam, pánik nincs. Várom a startot, de remélem idén még megüti a 300at. Vagy ez a múltheti csütörtök - péntek csak teszt volt?
Na meddig pattan le, reméltem, hogy tartja magát, de kb. ugyanazt hozza mint szeptemberben... Sajna... Mikor van itt eredmény hirdetés, nem találom a közzétételek között. Valaki megírná. Köszi.
Jó Neked, ott kellett volna eladnom, akkor még kicsit pluszban mentem volna el. Így ugyanott vagyok ahol tegnap, most persze belevettem újra, megpróbálom behozni az önhibámon kívüli veszteséget.
Nálam elismeték, bemondták, a hangfelvételt készült. Az ügyintéző bemondta. Ő javasolta, hogy adjam el és úgy nyújtsam be a kártérítést. Nálam annyi a különbség, hogy mikor visszavontam az eladást akko ragadt meg és "visszavonásra vár" állapotba került. Nekem a telefonban elismerték, hogy ők hibáztak. Felírtam a nevüket, hívásazonosítót, mindent. Majd ma meglátjuk, hogy mit lépnek. "Pár" milliós károm lett. Azt szeretném elérni, hogy amennyiben vettem a részvényeket és amiért eladtam azt a különbözetet fizessék ki. Semmi többet. Meglátjuk.
Megosztanék egy esetet tanulság miatt: 1600nál benyomtam az eladást és ott meg is lettem volna délelőtt, akkor mentünk mint a meszes aztán a legtöbb takarékbankon kívüli banknál összeomlott a rendszer... És akkor jött a rendszerhiba és zutty, amikor rányomtam az eladásra "beragadt" a részvény. Órákig nem tudtam eladni. Közben lepattant 935ig, de amíg ez a dráma ment többszöt hívtam az ügyfélszolgálatot, panaszt tettem, kártérítést kértem, a bank hibája volt, informatikai hiba, majd a végére már direkt intézkedtek, hogy a "dugómat" kiszedjék az informatikába. Mire ez megtörtént 1600-935-1350ig ment :D el tudtam adni minimális veszteségen, illetve azóta már újra vettem de megyek jegyzőkönyvezni a bankba + kártérítést nyújtok be. A bank azt mondta, hogy adjam el és úgy tudnak majd veszteséget számolni. Nagyon kíváncsi leszek mi lesz ebből az ügyből. Azért osztottam meg ha más is járt így akkor ne hagyja. Hajrá!
Áh... Kicsit sem gyanús... Valakinek van korábbi tapasztalata ilyen esetről? Amikor egy banknak megy és "véletlenül" a többi más banknál rendszerhiba lesz és megáll a kereskedés hiba miatt és lógnak a levegőben a kereskedések?